printlogo


کد خبر: 230773تاریخ: 1400/3/23 00:00
نقل قول

شیری: تمام فکر و ذکر ما سوپرجام است
مهدی شیری در خصوص شرایط تیم در تعطیلی مسابقات لیگ و انجام بازی دوستانه مقابل صنعت نفت آبادان گفت: «خدا را شکر شرایط تیم با انجام تمرینات پرفشار، روز به روز بهتر می‌شود و توانستیم با انجام یک بازی دوستانه، خودمان را محک بزنیم و به شرایط بازی برگردیم.»
شیری ادامه داد: «برای تیم ملی و بازیکنان ملی‌پوش آرزوی موفقیت می‌کنم و برای مصدومان هم آرزوی سلامتی دارم و ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر به تمرینات گروهی اضافه شوند.»
او درباره بازی بعدی پرسپولیس در سوپر جام مقابل تراکتور گفت: «سوپر جام برای ما جام مهمی است و امیدوارم این جام را هم با یک بازی دیدنی و جذاب کسب و دل هواداران را شاد کنیم.»
مدافع راست پرسپولیس در مورد رقابت نزدیک سرخ‌پوشان برای کسب عنوان قهرمانی گفت: «شرایط امسال حساس‌تر از سال‌های قبل است و از جهت دیگر حفظ قهرمانی مشکل‌تر است اما در حال حاضر تمام فکر و ذکر ما بازی در سوپر جام برابر تراکتورسازی است و پس از آن، باید روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنیم.»
شیری در پایان گفت: «امیدوارم این روند، طی بازی‌های امسال حفظ شود تا بتوانیم به اهداف خودمان که همانا کسب عناوین قهرمانی و شاد کردن دل هواداران است، برسیم.»
 
 
پهلوان: آماده‌ایم برای سوپرجام
احسان پهلوان درباره شرایط پرسپولیس گفت: «خدا را شکر که یک استراحت 6 روزه داشتیم. این استراحت از نظر بدنی و ذهنی لازم بود و بعد از آن، تمرینات خوبی را انجام دادیم و یک بازی دوستانه باکیفیت هم داشتیم. شرایط خوبی مهیا است و خودمان را برای سوپرجام آماده می‌کنیم.» او درباره بازی‌های تیم ملی هم گفت: «برای تیم ملی و ملی‌پوشان آرزوی موفقیت دارم. بازگشت خیلی خوبی داشتند ولی یک بازی سخت مقابل عراق داریم. امیدوارم با پیروزی در این دیدار، شرایط برای صعود مهیا شود.» هافبک پرسپولیس درباره آمادگی همبازیانش برای شروع دوباره رقابت‌های باشگاهی گفت: «این بازی دوستانه که داشتیم، خیلی هم مهم بود و بازی خوبی انجام دادیم. بچه‌ها از نظر شرایط بدنی و روحی خیلی خوب هستند. یک بازی هم در روزهای آینده با پیکان داریم و امیدوارم سوپرجام را به دست آوریم.»

Page Generated in 0.0078 sec