printlogo


کد خبر: 230772تاریخ: 1400/3/23 00:00
خبر

تناقض درباره امیری
 ام آر‌ آی نشان داده وحید امیری سه هفته باید استراحت کند. این را خود خورشیدی سرپرست تیم ملی گفته اما انگار دراگان اسکوچیچ و کادرش نمی‌خواهند باور کنند امیری بازی با عراق را هم از دست داده مگر اینکه خورشیدی خبر غیرواقع اعلام کرده باشد و امیری به بازی عراق برسد! ظاهراً دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس طبق دستور سرمربی این تیم با دکتر علیرضا شهاب پزشک تیم ملی تماس گرفته تا جویای وضعیت وحید امیری و بازگشت او به تهران شود اما پزشک تیم ملی به او گفته فعلاً که دراگان اسکوچیچ گفته است بماند. شاید هم خود امیری تصمیم گرفته زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی مراحل درمانش را طی کند چرا که خورشیدی گفته بود او روزی 6-5 جلسه درمانی دارد.
 
یحیی هنوز لیستی نداده
در حالی که برخی اسامی برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است اما «یحیی گل‌محمدی» هنوز فهرستی از بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه ارائه نکرده است. در روزهای اخیر و در حالی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، برخی اسامی برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است. این در حالی است که در فضای مجازی از «فرجانی ساسی» تونسی هم برای حضور در پرسپولیس یاد شد. علاوه بر او در روزهای اخیر نام «رضا اسدی» هافبک «سنت پولتن» اتریش که سابقه حضور در تراکتور را دارد برای حضور در پرسپولیس مطرح شد. با وجود این سرمربی پرسپولیس هنوز هیچ فهرستی به باشگاه ارائه نداده و صحبتی هم برای جذب بازیکن جدید صورت نگرفته است تا با توجه به این موضوع، تمام اسامی مطرح شده در حد شایعه باشد.
 
فرجی دیگر غایب سوپرجام
علاوه بر وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا که مصدوم هستند فرشاد فرجی هم به دلیل محرومیت انضباطی در مسابقه سوپرجام غایب خواهد بود. از سوی دیگر شهریار مغانلو و علی شجاعی هم زیر نظر پزشک تمرین می‌کنند و از آنجا که معمولاً برای یحیی تمرینات ملاک است شاید فیکس نباشند مگر اینکه زود به تمرینات پرفشار برگردند. از سوی دیگر ملی‌پوشان پرسپولیس ۵ روز قبل از بازی با تراکتور برمی‌گردند و فقط یکی دو جلسه تمرین تاکتیکی با تیم خواهند داشت که باید دید شرایط بدنی‌شان قبل از بازی سوپرجام چگونه خواهد بود.
 

Page Generated in 0.0058 sec