printlogo


کد خبر: 230767تاریخ: 1400/3/23 00:00
سوژه

دبل عبدی مقابل صنعت و آمادگی دوباره شماره 16
اگر مغانلو نرسد مهدی مقابل تراکتور بازی می‌کند
مهدی عبدی در بازی با ذوب‌آهن که آخرین مسابقه رسمی تیمش بود در نیمه دوم وارد میدان شد و دو گل زد که یکی از آنها قبول شد هر چند هر دو گل سالم بود. عبدی با گلی که در فولادشهر زد هم تیمش را برنده کرد هم خودش را بار دیگر به کادر فنی نشان داد تا بعد از مدتی که منفعلانه بازی می‌کرد و از نگاه کادر فنی دور مانده بود دوباره در برنامه‌های آنها قرار بگیرد.
عبدی در بازی دوستانه مقابل صنعت نفت آبادان دو گل زد و نشان داد در فرم خوبی است و می‌تواند برای شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر رقیبی سرسخت باشد و آن دو بازیکن نباید از فیکس بودن‌شان مطمئن باشند. از سویی شهریار مغانلو که در دربی مصدوم شد و در بازی با ذوب‌آهن هم با وجود مصدومیت بازی کرد و گل زد در روزهای اخیر اخصاصی تمرین کرده و شاید اگر برای بازی با تراکتور دیر به تمرین گروهی اضافه شود عبدی در کنار آل‌کثیر زوج خط حمله سرخ‌ها را مقابل تراکتور در سوپرجام تشکیل دهند.
 
 
دو اشتباه آقایی و دو گل خورده پرسپولیس
کادر فنی باید نگران دفاع چپ باشد؟
هر چند بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان پشت درهای بسته انجام شد و تنها اطلاعات رسانه‌ها از آن بازی همان فیلم کوتاه و خبر مختصر رسانه رسمی باشگاه است اما گفته می‌شود سعید آقایی در آن مسابقه دو اشتباه بد مرتکب شده و نفت آبادان با همان دو اشتباه به گل رسیده است. در واقع این دو اشتباه تنها نقاط تاریک بازی تدارکاتی چهارشنبه هفته قبل بوده که تا حدودی نگران کننده است. این وضعیت آقایی در حالی می‌تواند نگران کننده باشد که او تنها گزینه پرسپولیس برای دفاع چپ است و در یک هفته فرصت باقی‌مانده باید به شرایط ایده‌آل برسد و مقابل تراکتور در سوپرجام بازی کند. آقایی که تمام بازی‌های آسیایی پرسپولیس را از دست داد مقابل سپاهان، استقلال و ذوب‌آهن هم بازی نکرد و تنها در دیدار با شاهین بندرعامری 90 دقیقه در میدان بود اما دوری از مسابقه باعث شده همچنان از شرایط ایده‌آل قبل از کرونا گرفتنش فاصله داشته باشد. با توجه به شرایط سعید آقایی حتماً کادر فنی نگرانی‌هایی در خصوص دفاع چپ دارد اما آقایی قبل از مصدومیتش به شرایط خوبی دست یافته بود و در بازی با شاهین بندرعامری هم در همان شروع مسابقه پاس گل داد.
 
 
کوچولوهای امید تنها ذخیره‌ها مقابل صنعت
کادر فنی روی جوان‌هایش حساب نمی‌کند
کمبود بازیکن در بازی تدارکاتی با صنعت نفت آبادان باعث شد تا کادر فنی پرسپولیس تنها دو تعویض در نیمه دوم این مسابقه داشته باشد. دو تعویضی که باعث شد دو بازیکن جوان سرخ‌ها هم فرصت حضور در بازی را پیدا کنند.
علی خدایی و محمد عمری دو بازیکنی که از تیم امید به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند و هر دو در پست وینگر بازی می‌کنند در این مسابقه به میدان رفتند. دو بازیکنی که علاوه بر سن و سال پایین‌شان قامت بسیار کوتاهی دارند و کوچولوهای پرسپولیس به حساب می‌آیند.
شاید این بازیکنان در آینده شرایط خوبی داشته باشند اما در حال حاضر کیفیتی ندارند که کادر فنی روی آنها برای لیست بازی‌های آینده حساب باز کند هر چند خدایی در بازی حذفی مقابل شاهین بندرعامری دقایقی کوتاه بازی کرد.

 


Page Generated in 0.0050 sec