printlogo


کد خبر: 230753تاریخ: 1400/3/23 00:00
بازگشت کاروان فوتبال ملی زنان به ایران
موسوی: بلاروس، نقطه شروع خوبی بود

پس از تعطیلی 5/2ساله اردوهای تیم ملی فوتبال زنان ایران، سرانجام از ماه گذشته تمرینات آماده‌سازی زیرنظر مریم ایراندوست آغاز شد و در اولین اردوی آماده‌سازی برون‌مرزی، ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران هفته گذشته عازم بلاروس شدند تا در دو دیدار تدارکاتی حاضر شوند و بازگشت زنان فوتبال ایران به رنکینگ فیفا تثبیت شود.
در دو بازی تدارکاتی مقابل بلاروس و ازبکستان، دو شکست در کارنامه تیم ملی فوتبال زنان ایران به ثبت رسید و 11 گل در دو مسابقه دریافت کردند. هرچند نتیجه بازی برای کادر فنی اهمیتی نداشت، چراکه آنها به‌دنبال آسیب‌شناسی از تیم ملی فوتبال زنان پس از تعطیلی 5/2ساله بودند و محک جدی ملی‌پوشان مقابل تیم‌های مدعی و قدرتمند فوتبال زنان در اردوی بلاروس زده شد.
حالا که اردوی بلاروس به پایان رسیده و کاروان زنان دیشب (شنبه) به تهران برگشته، شهره موسوی نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال درباره این اردو می‌گوید: «در دومین بازی دوستانه به مصاف تیم ازبکستان رفتیم و متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم. البته باید اذعان کنیم بازی ما در این دیدار در مقایسه با بازی اول مقابل بلاروس بسیار بهتر بود و بازیکنان کاملاً خودشان را نشان دادند. پیشرفت تیم در این بازی با وجود گذشت دو روز از بازی قبلی کاملاً نمایان بود و حملات زیادی روی دروازه ازبکستان صورت گرفت. البته ازبکستان تیم قوی بود.»

Page Generated in 0.0047 sec