printlogo


کد خبر: 230746تاریخ: 1400/3/23 00:00
در چنین روزی ۲۳ خرداد ۱۳۸۴
رینای جوان جانشین معجزه‌گر دیدار استانبول

در پی مذاکرات جدی باشگاه «لیورپول» با دروازه‌بان 22 ساله اسپانیایی، «جرزی دودک» چندان به آینده خود در این تیم امیدوار نیست.
به گزارش روزنامه «لیورپول اکو» چاپ لیورپول، «رافایل بنیتز» سرمربی اسپانیایی تیم لیورپول در مرحله نهایی مذاکره با باشگاه اسپانیایی «ویارئال» برای جذب «خوزه ریه نا» دروازه‌بان جوان این تیم در ازای پرداخت هشت میلیون پوند قرار دارد.
دودک با آن که یک فصل نه چندان پرفروغ را در لیورپول پشت سر گذاشت با درخشش باورنکردنی در دیدار نهایی جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا در مقابل آ. ث. میلان در ورزشگاه استانبول یک شبه به محبوب‌ترین بازیکن لیورپول تبدیل شد.
با این همه مدت کوتاهی پس از اتمام جشن‌های گسترده هواداران لیورپول، بنیتز تأکید کرد که نباید اجازه داد ابرهای احساسات ناشی از قهرمانی در اروپا مانع برنامه‌ریزی دقیق برای فصل آینده و بازسازی این تیم شود.
بنیتز ضمن آن که از درخشش دودک در فینال جام باشگاه‌های اروپا تقدیر کرد گفت که تصمیم برای یافتن یک جانشین و رقیب برای دودک را نه بر مبنای یک دیدار بلکه بر اساس عملکرد دراز مدت وی گرفته است.
از زمانی که بنیتز اسپانیایی یک سال پیش از والنسیا جدا شد و رهبری لیورپول را در دست گرفت چند بازیکن هموطن خود را از لالیگا به لیورپول آورده است.
 

Page Generated in 0.0059 sec