printlogo


کد خبر: 230735تاریخ: 1400/3/23 00:00
خبر

مجتبی سرآسیایی به کمک مس کرمان رفت 
سرپرست باشگاه مس کرمان با ابراز تشکر از مسئولین باشگاه مس رفسنجان و محمد ربیعی سرمربی این تیم از حضور کوتاه مدت مجتبی سرآسیایی، مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در کادرفنی مس کرمان خبر داد. علی رمضانی می‌گوید: «متأسفانه شرایط نتیجه‌گیری هفته‌های اخیر تیم فوتبال مس کرمان چندان مساعد نبوده و با توجه به اینکه تنها هدف این تیم صعود به لیگ برتر است، مجموعه مس رفسنجان و در رأس کادر فنی آنها دوست عزیزم آقای ربیعی لطف کردند و با موافقت خود اجازه دادند تا به صورت کوتاه مدت آقای سرآسیایی در کنار مس کرمان باشند و بدین‌وسیله از ایشان و باشگاه مس رفسنجان و مدیرعامل محترم این باشگاه، مهندس زیندینی تشکر ویژه‌ای دارم و مطمئنم مس رفسنجان همچون همیشه مایه افتخار و مباهات ورزش استان و شرکت ملی صنایع مس ایران خواهد بود. این باشگاه نیز همچون همیشه که ارتباطات تنگاتنگی با هم‌خانواده‌های خود داشته است در کنار باشگاه مس رفسنجان خواهد بود و برای موفقیت و اعتلای نام مس تلاش خواهد کرد.»
 
 
عنایتی: هوادار همین حالا هم قهرمان است
سرمربی و مالک باشگاه هوادار معتقد است که تیمش خیلی از داوری متضرر شده و در این باره می‌گوید: «در این فصل هوادار خیلی از داوری ضرر کرده است. اشتباهات داوری جزئی از بازی است اما از داوران توقع بیش از اندازه نداریم و نمی‌خواهیم آنها کار عجیبی کنند. می‌خواهیم دقت داوران بالا برود و شرایط حساسی داریم. 8 یا 9 تیم می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند و یک سوت اشتباه می‌تواند حق یک تیم را ضایع کند.» او با اشاره به بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اینطور می‌گوید: «هوادار تا آن دقیقه، بازی را کنترل کرد و آن را به سود خود پیش برد اما از فصل گذشته تاکنون ندیده بودم تیم ما اینقدر عصبانی شود و به سمت داوران بروند. آن حرکت برازنده داور نبود و او باید بیشتر خودش را کنترل می‌کرد. ساختار تیم ما به هم خورد و گل مساوی را روی یک اشتباه دریافت کرد. پس از آن می‌خواستیم شکست نخوریم و امیدوارم این اشتباهات در آینده رخ ندهد. این بازی داور باتجربه‌ای داشت. من کنار زمین نبودم اما خیالم راحت بود. با این حال کارشناسان داوری گفتند پنالتی حریف درست نبود و داور می‌توانست به بازیکن ما کارت زرد نشان ندهد. خیبر در جمع مدعیان است و می‌تواند بازی سنگینی باشد. حالا که لیگ برتر تعطیل است، باید از داوران باتجربه استفاده کنند که بتواند شرایط بازی را مدیریت کند و حق تیمی ضایع نشود تا شکی به وجود نیاید.» آنها این هفته باید رودرروی خیبر خرم‌آباد قرار گیرند، که عنایتی در این باره می‌گوید: «بازی فوق‌العاده سختی با خیبر داریم. این تیم در نیم‌فصل دوم متحول شده و امکانات، شرایط مالی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. تلاش می‌کنیم تمام توان خود را به کار ببریم تا صدرنشین بمانیم و شرایط ویژه‌ای داریم. چند بازیکن ما مصدوم هستند که امیدوارم روز بازی به ما اضافه شوند و چند مصدوم ما به دیدار با خیبر نمی‌رسند.» اما ادعای جالب عنایتی درباره تیمش: «ما تلاش خود را می‌کنیم تا با تمام مشکلاتی که در 9 ماه گذشته متحمل شدیم، به لیگ برتر صعود کنیم و حق بچه‌ها ضایع نشود. اعضای تیم با جان و دل کار می‌کنند و از نظر من هوادار، همین الان هم قهرمان است.»
 
 
بابایی: ناراحتم که نتوانستم به تراکتور کمک کنم
پیمان بابایی، مهاجم تیم فوتبال تراکتور در خصوص مصدومیتی که باعث شد تا ادامه فصل را از دست بدهد، اینطور می‌گوید: «متأسفانه در دقیقه 14 بازی با فولاد از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و این اتفاق ناراحت‌کننده‌ای برای من بود. در حال حاضر مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارم تا هر چه زودتر بتوانم دوباره شرایط بازی و تمرین را به دست بیاورم. مصدومیت برای هر فوتبالیستی ممکن است اتفاق بیفتد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم ولی الان مهم این است که با انرژی مثبت دوباره به روزهای خوبم برگردم.» او برخلاف انتظار نتوانست روزهای خوبش در ماشین‌سازی را در تراکتور هم تکرار کند، که در این باره می‌گوید: «من واقعاً در یک وضعیت خاص و بحرانی قرار گرفتم و این مصدومیت همه چیز را خراب کرد. اینکه هواداران تراکتور از من توقع گلزنی داشتند، یک موضوع طبیعی است و من هم همیشه تلاش کرده‌ام تا بازیکن مثمرثمری برای تیمم باشم. وقتی بازیکن تیمش را عوض می‌کند قطعاً به زمان نیاز دارد تا با آن تیم هماهنگ شود، من سعی کردم تا عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم ولی متأسفانه در بدترین زمان مصدوم شدم. من در لیگ قهرمانان هم از جان مایه گذاشتم تا به تراکتور کمک کنم، اما قسمت نبود برای تراکتور گل بزنم و اتفاق بدتر این بود که مصدوم شدم. از اینکه نتوانستم به تراکتور کمک کنم واقعاً ناراحتم ولی تلاش می‌کنم تا به بهترین شکل برگردم و این غیبت را جبران کنم. وقتی تراکتور برنده می‌شود و نتیجه می‌گیرد، این یک اتفاق مهم برای من است چون انرژی می‌گیرم که خیلی زودتر برگردم و به هدف‌هایی که در این تیم دارم برسم.» با همه اینها او آینده خوبی را برای تراکتور در همین فصل متصور است، و می‌گوید: «خوشبختانه بعد از آمدن آقای خطیبی شرایط تیم خوب شده و امیدوارم تیم ما تا پایان بازی‌های لیگ برتر نتایج خوبی گرفته و جایگاه خوبی را به دست بیاورد. در آسیا هم قطعاً شرایط سخت است ولی ما تیمی پرهوادار هستیم و با حمایت و انرژی آنها، تلاش می‌کنیم تا اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.»

Page Generated in 0.0055 sec