printlogo


کد خبر: 230715تاریخ: 1400/3/22 00:00
ماهم مثل تراکتور باید بازی می‌کردیم
بادامکی: عراق همیشه از بحرین قوی‌تر است
قبل از بازی‌های جام ملت‌های آسیا بود که با تیم «ب» مقابل عراق قرار گرفتیم که دو تا گل زدیم و چند تا گل هم نزدیم. من در آن بازی یک گل زیبا زدم و با اینکه شرایط میزبانی اردن اصلاً خوب نبود، تیم ما در نهایت قهرمان شد

گفت و گو
جعفر برزگر   
 
مدیر تیم فوتبال پدیده که سابقه گلزنی به تیم فوتبال عراق در رقابت‌های غرب آسیا را هم دارد، بر این باور است که این تیم به مراتب از تیم بحرین قوی‌تر بوده و بازیکنان تیم ملی می‌توانند با پرهیز از حواشی و بازی احساسی، عراق را هم شکست دهند. حسین بادامکی اما به تعویق افتادن بازی تیمش با استقلال را به ضرر خودشان می‌داند.
 
در بازی‌های غرب آسیا یکی از گل‌های تیم ملی فوتبال کشورمان به عراق را شما زدید.
قبل از بازی‌های جام ملت‌های آسیا بود که با تیم «ب» مقابل عراق قرار گرفتیم که دو تا گل زدیم و چند تا گل هم نزدیم. من در آن بازی یک گل زیبا زدم و با اینکه شرایط میزبانی اردن اصلاً خوب نبود، تیم ما در نهایت قهرمان شد.
چندمین گل ملی شما بود؟
نمی دانم آن گل را به عنوان گل ملی حساب می‌کنند یا نه اما اگر اشتباه نکنم گل دومم بود چون بازیکن جوان بودم و تازه به تیم ملی دعوت شده بودم.
حالا در آخرین بازی مرحله مقدماتی باید مقابل عراق قرار بگیریم. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
اگر دقت کنید بازی به بازی عملکرد بازیکنان ملی‌پوش ما بهتر شد و از آنجا که بدون بازی‌های تدارکاتی به بحرین رفتند، طبیعی بود که تا حدودی ناهماهنگی در دقایق ابتدایی بازی اول با هنگ کنگ دیده شود. الان هم باید بگویم بازی با عراق همیشه سخت است. آنها به لحاظ فیزیکی خیلی شبیه ما هستند و نفرات خوبی دارند که تعدادی از آنها در لیگ ما حضور داشتند که کیفیت‌شان بالا هم بود. بازی با بحرین بیشتر از مسائل فنی از نظر روحی و روانی به تیم ما فشار وارد می‌کرد. آنها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند در حالی که عراق همیشه از بحرین قوی‌تر است.
پس شانس پیروزی ما در این بازی بیشتر از حریف است.
بله. تمام نفرات حاضر در اردوی تیم ملی از بهترین‌ها هستند و مخصوصاً لژیونرها که از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند. بچه‌های ما اگر مثل بازی با بحرین احساسی و اسیر جو و حاشیه‌های بازی نشوند، عراق را هم شکست می‌دهند. از آنجا که تفاضل گل در این بازی‌ها اهمیت ندارد، ما با نیم گل زده هم صعود می‌کنیم.
در نیمه دوم بازی با بحرین عملکرد بهتری داشتیم.
اینکه تمام تیم‌ها به لحاظ فنی از روبه‌رو شدن با تیم ما وحشت دارند، شکی نیست. بحرین هم وقتی گل اول را دریافت کرد، کار برای ما راحت‌تر شد. امیدوارم در بازی با عراق هم روز خوب ما باشد.
بازی معوقه‌تان با استقلال برگزار نشد، به ضرر شما شد یا خیر؟
واقعیتش را بخواهید ما نمی‌دانیم چرا این بازی را برگزار نکردند. در حالی که ما هم مثل استقلال سه تا ملی‌پوش نداشتیم. اگر تراکتور می‌تواند بازی‌اش با ماشین‌سازی را برگزار کند چرا ما بازی نکنیم. انجام این بازی می‌توانست فشار مسابقات آینده را کمتر کند. اما الان باید از روز 31 خرداد تا 9 اردیبهشت سه بازی انجام دهیم. به هرحال این مسأله به ضرر ما تمام شد ولی چاره‌ای نیست و باید با بازی‌های تدارکاتی بچه‌ها را در شرایط مسابقه حفظ کنیم.
کار کردن با کادر تمام استقلالی (رحمتی، سامره، نوازی) برای شما به عنوان یک پرسپولیسی چگونه است؟
خیلی از دوستانم هم این سؤال را از من می‌کنند. هدف همه ما موفقیت پدیده است و خوشبختانه تا امروز این موضوع تأثیری در کارمان نداشته است.
 

Page Generated in 0.0051 sec