printlogo


کد خبر: 230705تاریخ: 1400/3/22 00:00
این هفته افتتاح فروشگاه پرسپولیس

سیدمجید صدری در یک مصاحبه تلویزیونی ضمن اشاره به وضعیت مثبت تیم پرسپولیس درباره مشکلات مالی این باشگاه گفت: «یکی از مسائلی که به محض ورود به پرسپولیس با آن روبه‌رو بودیم، طلب از کنفدراسیون بابت پاداش آسیایی بود. با وجود پیگیری‌ها این پول را به خاطر تحریم‌ها هنوز به ما نداده‌اند. این مسأله خیلی بی‌انصافی است. دوستان دم از ورزش و آزادی می‌زنند اما در این شرایط تحریم نباید شامل حال یک باشگاه ورزشی شود.»
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره سرنوشت پرونده کالدرون و خواکین گفت: «حکم مربوط به آقای کالدرون اخیراً به ما ابلاغ شده است. موضوع را از طریق مراجع قضایی و قانونی دنبال می‌کنیم که بالاخره اگر بتوانیم با آقای کالدرون مذاکره‌ای داشته باشیم و اگر شد موضوع را با تعامل حل کنیم.»
صدری ادامه داد: «از زمانی که به پرسپولیس آمدیم تلاش کردیم از بازیکنان و مربیان داخلی استفاده کنیم تا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ما هم از سرمایه‌های داخلی استفاده کنیم که حکم همان تولید داخلی را دارد. در این راستا آقای گل‌محمدی هم ما را روسفید کرد. حضور و عملکرد او و همه اعضای کادرفنی ما که ایرانی هستند، باعث افتخار است.»
وی درباره احتمال ادامه همکاری با کارگزار فعلی باشگاه افزود: «با کارگزار در حال صحبت هستیم. اگر با شرایط ما توافق کنند، ادامه می‌دهیم و اگر نتوانند، بالاخره باید زیرساخت‌های درآمدی را برای باشگاه ایجاد کنیم. باید یک قرارداد داشته باشیم که در تمام زمینه‌ها، شفاف و روشن باشد که منافع دو طرف را تأمین کند. قرار نیست کارگزار یک‌طرفه فقط پول بدهد و ما باشگاه را بچرخانیم.»
صدری خبر‌های تازه‌ای هم داشت: «ما همین هفته ، فروشگاه پرسپولیس را راه‌اندازی می‌کنیم تا محصولات مورد نیاز هواداران از لباس تیم تا سایر ملزومات را از طریق سفارش اینترنتی خریداری کنند و در خانه تحویل‌شان شود. هوادار هم خیالش راحت باشد که آنچه می‌خواهد را با همان مبلغ ولی با برند پرسپولیس در اختیار می‌گیرد و سود حاصله هم در تیم محبوبش هزینه می‌شود.»
رئیس هیأت مدیره پرسپولیس درباره سرنوشت عرضه بخشی از سهام باشگاه به بخش خصوصی گفت: «همه کارهایی که در این حوزه مربوط به باشگاه بود، انجام شده است و کار از این جهت به انتها رسید. فکر می‌کنم عرضه سهام پرسپولیس تا پایان دولت فعلی، اجرایی شود.»
 

Page Generated in 0.0062 sec