printlogo


کد خبر: 230704تاریخ: 1400/3/22 00:00
خبر

امیری و کمال دو هفته نیستند
وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا دو بازیکن مصدوم ملی‌پوش دو هفته قادر به حضور در تمرین نیستند و بازی سوپرجام را از دست داده‌اند. البته برخلاف کامیابی‌نیا که به تهران آمده و همراه با تیم پرسپولیس مداوا می‌شود وحید امیری در منامه مانده و به گفته مدیر تیم ملی روزی 7-6 جلسه درمانی انجام می‌دهد.
 
مدارک جدید رسید
باشگاه پرسپولیس ضمن تأکید بر اینکه همچنان پرونده حمله به اتوبوس این تیم در اصفهان را بشدت پیگیری می‌کند، خبر داد: پیرو پیگیری و نامه‌نگاری این باشگاه در خصوص حمله به کاروان سرخ‌پوشان در اصفهان، مدارک و اسناد جدیدی به سازمان لیگ ارسال شد. از سوی باشگاه پرسپولیس، نامه‌ای به انضمام مدارکی از افراد بازداشت شده که در اصفهان به ‌سر می‌برند، در ارتباط با حادثه حمله به کاروان پرسپولیس در اصفهان، به همراه عکس‌هایی از ارتباط احتمالی این دو نفر با یک باشگاه لیگ برتری به عنوان مدارک جدید به سازمان لیگ ارسال شد.
 
بازگشت شجاعی و مغانلو
روز چهارشنبه پرسپولیس در شرایطی در بازی تدارکاتی مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفت که غیر از ملی‌پوشان و رادو، کامیابی‌نیا، شجاعی و مغانلو را به دلیل مصدومیت به همراه نداشت. تمرین روز پنجشنبه هم بسیار سبک بود؛ بازیکنان فقط 30 دقیقه ریکاوری کردند ضمن اینکه این سه مصدوم هم برنامه‌های اختصاصی خودشان را انجام دادند. دیروز هم تمرین پرسپولیس تعطیل بود و به نظر می‌رسد از امروز مغانلو و شجاعی به تمرین گروهی برگردند و برای بازی با تراکتور آماده شوند.
 
موافقت ‌ای اف سی
پیرو پیگیری‌های بخش حقوقی و بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در مورد دریافت جزئیات رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص شکایت باشگاه گوا هند به AFC، نامه‌ای از سوی باشگاه ارسال شد و پرسپولیس به دنبال آن است که گراندز این رأی را دریافت کند و در مورد آن، فعالیت‌های حقوقی باشگاه پیگیری شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در پاسخ به این نامه، اعلام کرده است که به زودی و در یکی، دو روز آینده گراندز این پرونده را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار خواهد داد.
 

Page Generated in 0.0057 sec