printlogo


کد خبر: 230702تاریخ: 1400/3/22 00:00
پرسپولیس دوباره دنبال راه‌اندازی تیم ب
واقعاً برنامه‌ای هم وجود دارد؟

مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس که با مشکلات عدیده مالی و پرونده‌های سنگینی مواجه است بعد از 8 ماه فعالیت در این باشگاه نتوانسته شرایط آکادمی باشگاه را ساماندهی کند و بعد از نتایج ضعیف تیم‌های پایه باشگاه در فصل گذشته برنامه‌ای هم برای شروع پرقدرت در فصل جدید وجود ندارد. مدیران باشگاه که یکی از اهداف‌شان تقویت آکادمی بوده به کلی از این بخش حیاتی و تأثیرگذار غافل شده‌اند چرا که مشکلات بزرگ و بدهی‌های تیم بزرگسالان اجازه نمی‌دهد به پایه‌ها رسیدگی کنند.
حالا و در این شرایط باشگاه پرسپولیس قصد راه‌اندازه تیم ب باشگاه را دارد و برای این منظور حتی صحبت‌هایی هم با مربیان مد نظر مدیران صورت گرفته است. تیم ب پرسپولیس حدود یک دهه قبل تشکیل شد و بعد از موفقیت‌هایش با حسین عبدی و اسماعیل حلالی که در مسابقات آسیاویژن به دست  آمد به لیگ سه رسید اما در زمان محمد رویانیان به خاطر بی‌توجهی‌های بسیار منحل شد. بار دوم و در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری باز هم حسین عبدی اقدام به تشکیل تیم ب کرد اما بعد از چند ماه مدیریت باشگاه دستور لغو این تیم را داد.
حالا و در شرایطی که باشگاه پرسپولیس درگیر مشکلات بزرگی است خبر رسیده مدیران باشگاه برای رسیدن به یک فرم حرفه‌ای در باشگاه قصد راه‌اندازی دوباره تیم ب را دارند که باید دید برنامه‌ای هم برای کارشان دارند یا خیر.
پرسپولیس برای داشتن تیم ب می‌تواند بازیکنان زیر 23 سال مستعدی را جذب کند اما برای رقابتی شدن کار و قرار گرفتن بازیکنان در شرایط حرفه‌ای باشگاه باید در دسته‌های پایین‌تر امتیاز تیمی را خریداری کند. در این شرایط تیم ب و تیم اصلی می‌توانند مراودات مستقیمی داشته باشند و بازیکنان تیم ب هم انگیزه زیادی پیدا کنند.

Page Generated in 0.0056 sec