printlogo


کد خبر: 230701تاریخ: 1400/3/22 00:00
پرسپولیس: پانادیچ پرونده جدیدی باز کرده اما شانسی ندارد
پانادیچ: هیچ شکایتی ندارم و پرونده بسته شده

روز گذشته رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد ایگور پانادیچ دستیار برانکو ایوانکوویچ در کادرفنی پیشین سرخ‌پوشان، اقداماتی را در مورد شکایت خود از باشگاه پرسپولیس انجام داده است. در خبر مربوطه آمده بود: ایگور پانادیچ در پی شکایت از باشگاه پرسپولیس، درخواست دریافت توضیحات رأی صادر شده را داده و قصد دارد این پرونده را به دادگاه عالی ورزش بکشاند. البته ایگور برای پیروزی در این پرونده شانسی ندارد.
باشگاه پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود؛ زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ فرم‌های ارسالی فیفا مربوط به قبول پرداخت مطالباتشان از محل دارایی نقدی پرسپولیس نزد فدراسیون جهانی فوتبال را امضا کردند و باشگاه پرسپولیس، تأییدیه امضای این فرم‌ها توسط دو مربی اسبق خود را از فیفا دریافت کرده بود و این دو پرونده بسته شده است.
جالب اینکه پانادیچ دیروز در مصاحبه با ایسنا در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارد علیه پرسپولیس شکایت جدیدی مطرح کند، گفت: نه، پرونده ما به پایان رسیده است و من هیچ شکایتی از پرسپولیس ندارم.
با این حساب مشخص نیست خبر باز کردن پرونده شکایت جدید از سوی این مربی از کجا نشأت گرفته و چه موضوع تازه‌ای در مورد حق و حقوق این مربی به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده است.
گفتنی است پانادیچ همراه با برانکو در کادر فنی تیم ملی عمان حضور دارد.
 

Page Generated in 0.0056 sec