printlogo


کد خبر: 230671تاریخ: 1400/3/22 00:00
خبر

 شکست شاگردان آلکنو مقابل آلمان
تیم ملی والیبال گرفتار اشتباهات فردی
تیم ملی والیبال ایران در دور نهم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف آلمان رفت و ۳ بر ۲ تن به شکست داد.
تیم ملی والیبال مردان ایران در نهمین دور از رقابت‌های لیگ ملت‌ها، جمعه ۲۱ خرداد از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف آلمان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. این دیدار در پنج ست و با نتایج (۲۵ بر ۲۳)، (۲۰ بر ۲۵)، (۱۹ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۱۹) و (۱۵ بر ۱۳) به سود آلمان پایان یافت.
تیم ملی والیبال ایران در این بازی ۶۰ امتیاز از حمله به دست آورد، در حالی که تیم ملی آلمان در این بخش تنها به کسب ۴۷ امتیاز بسنده کرد.
در دفاع روی تور، تیم ملی آلمان عملکرد درخشانی داشت و ۱۳ امتیاز به دست آورد، در حالی که ایران ۷ امتیاز از دفاع کسب کرد.
در سرویس، تیم ملی آلمان ۶ امتیاز به دست آورد، در حالی که تیم ملی ایران ۵ پوئن از سرویس مستقیم کسب کرد.
اشتباهات فردی بازیکنان ایران در این بازی بسیار زیاد بود و ۴۱ امتیاز را به تیم ملی آلمان تقدیم کرد در حالی که آلمانی‌ها تنها ۳۰ امتیاز را از اشتباهات فردی به ایران واگذار کردند. تیم ملی ایران بعد از برد درخشان مقابل آمریکا، روز پنجشنبه با نتیجه سه بر دو به صربستان با مربیگری کواچ باخت و دیروز هم مقابل آلمان شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود روز سه‌شنبه ( 25 خرداد) از ساعت 14:30 باید مقابل استرالیا قرار بگیرد.
 
 
 مهدی‌زاده به توکیو نرسید
نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم کاراته ایران در دومین مبارزه خود در رقابت‌های گزینشی پاریس مقابل حریف خود از اردن تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. با این حساب امیر مهدی‌زاده ناکام این رقابت لقب گرفت و دستش از رسیدن به سهمیه المپیک توکیو کوتاه ماند.
آخرین مرحله رقابت‌های کسب سهمیه المپیک با حضور ۴۹۶ کاراته‌کا از ۹۸ کشور به میزبانی پاریس در حال برگزاری است. امیر مهدی‌زاده نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم که در آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک عازم این رقابت‌ها شده است، پس از استراحت در دور نخست، مقابل حریفی از تونس در وقت قانونی به تساوی صفر بر صفر رسید و در نهایت با امتیاز هانتی به برتری رسید.
مهدی‌زاده در دومین مبارزه مقابل رحمان المصطفی از اردن با نتیجه ۸ بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کاراته‌کای اردنی در مراحل بعدی مقابل نماینده ترکیه، امیر مهدی‌زاده از دور رقابت‌ها کنار رفت و از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.
 ۳ نفر نخست این رقابت‌ها موفق به کسب سهمیه المپیک می‌شوند. رزیتا علیپور نیز در بخش کومیته زنان برای کسب سهمیه المپیک عازم این رقابت‌ها شده است. فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی نیز دو نماینده ایران در بخش کاتا هستند.
 
 
 اعزام ۵ فرنگی‌کار ایران به لهستان
 بنا در تهران ناظر تمرینات فرنگی‌کاران
۵ فرنگی‌کار ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام پیتلاسینسکی راهی کشور لهستان شدند و از امروز مسابقات خود را شروع می‌کنند. رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان طی روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد در شهر ورشو لهستان برگزار می‌شود. ۵ فرنگی‌کار ایرانی در این رقابت‌ها حضور دارند که در غیاب محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آمادگی خودشان را در یک ماه مانده به بازی‌های المپیک نشان خواهند داد. این 5 کشتی‌گیر در دو وزن اعزام شدند؛ در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی و مهدی بالی و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی، امین میرزازاده و علی‌اکبر یوسفی نفرات اعزامی به لهستان هستند که رسول جزینی و عادل بالی‌تبار به عنوان مربی این کشتی‌گیران را همراهی می‌کنند. بر اساس برنامه اعلامی، مسابقات اوزان ۵۵، ۶۷، ۷۷، ۸۲ و ۱۳۰ کیلوگرم امروز شنبه و رقابت‌های اوزان ۶۰، ۶۳، ۷۲، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم روز یکشنبه برگزار می‌شود. رقابت‌های وزن 97 کیلوگرم خیلی اهمیت ندارد و فقط برای محک زدن بالی و ساروی انجام می‌شود اما در وزن 130 کیلوگرم سه کشتی‌گیر حضور دارند که باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک تلاش کنند. برخلاف آنچه که قبل از این اعلام شده بود، محمد بنا در تهران ماند تا به تمرینات نفراتی که در تهران خود را برای حضور در المپیک توکیو آماده می‌کنند نظارت کند.

 


Page Generated in 0.0056 sec