printlogo


کد خبر: 230668تاریخ: 1400/3/22 00:00
خبر

 ابتلای شهسواری به کرونا
کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران در آستانه برگزاری اردوی تیم ملی به کرونا مبتلا شد.
جواب تست PCR ندا شهسواری که خود را مهیای حضور در اردوی تیم ملی تنیس روی میز زنان می‌کرد، مثبت و او در کرمانشاه قرنطینه شد. ملی‌پوش تنیس روی میز که سابقه حضور در دو المپیک را در کارنامه خود دارد هم اینک در قرنطینه به‌ سر می‌برد و فدراسیون هم پیگیر درمان او است.
 
 
رعد پدافند به فینال لیگ پینگ‌پنگ رسید
تیم تنیس روی میز رعد پدافند با برتری برابر شهرداری کرج به دیدار فینال لیگ برتر راه پیدا کرد. در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر تنیس روی میز دیروز (جمعه) دو تیم رعد پدافند هوایی کاشان و شهرداری کرج در سالن امیر احتشام‌زاده به مصاف‌ هم رفتند. 
در سه بازی نخست شاگردان امیر بخشی در شهرداری کرج خوش درخشیدند و ۳ پیروزی کسب کردند اما تجربه بالای بازیکنان رعد در ادامه، اجازه نداد که شهرداری کرج نتیجه بازی رفت را جبران کند و شاگردان حسن رحیمی با سه برد پیاپی نتیجه را به تساوی کشاندند تا این بازی با تساوی ۳-۳ خاتمه یابد. 
به این ترتیب و با توجه به پیروزی ۵ بر ۱ رعد در بازی رفت، تیم رعد پدافند هوایی کاشان راهی فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور شد. این برای اولین بار است که تیم تنیس روی میز رعد پدافند به فینال لیگ برتر راه پیدا می‌کند. 
فینالیست دیگر این رقابت‌ها از بین دو تیم فراسنج تهران و دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب می‌شود. فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز، روزهای شنبه (۲۲ خرداد) و یکشنبه (۲۳ خرداد) ساعت ۱۶ به صورت رفت و برگشت در آکادمی امیر احتشام‌زاده برگزار می‌شود.
 
 
اعزام ۸ دوومیدانی‌کار به مسابقات ارزروم
دوومیدانی‌کاران منتخب ایران به منظور شرکت در رقابت‌های بین‌المللی، تهران را به‌ مقصد شهر ارزروم در کشور ترکیه ترک کردند.
تیم منتخب دوومیدانی ایران با ترکیبی از ورزشکاران رده سنی جوانان و بزرگسالان به منظور شرکت در رقابت‌های بین‌المللی دیروز تهران را به‌ مقصد شهر ارزروم در کشور ترکیه ترک کرد. ترکیب تیم ایران در این رقابت‌ها را نفراتی همچون بنیامین یوسفی، دانیال بی‌باک، سجاد هاشمی، امیر مقدمی، میثم رشیدی، میلاد ناصح جهانی، حمیده اسماعیل‌نژاد و مریم محبی تشکیل می‌دهند. سعید حاجی‌زاده، جواد خسروشیری و علیرضا کریمی به عنوان کادر فنی به همراه تیم ملی اعزام شده‌اند.
هیأت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک زمان معرفی میزبان المپیک ۲۰۳۲ را مشخص کرد.
 
 
معرفی میزبان المپیک 2032 در توکیو
سومین میزبانی استرالیا نهایی می‌شود
هیأت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک به اتفاق آرا تصمیم گرفت که شهر بریزبن استرالیا را به عنوان میزبان المپیک و پارالمپیک ۲۰۳۲ پیشنهاد کند. این تصمیم باید در روز دوم جلسه کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در توکیو که قبل از مراسم افتتاحیه المپیک برگزار می‌شود، به رأی اعضا گذاشته شود اما توماس باخ رئیس IOC تأیید کرد که نامزد دیگری وجود ندارد.
پیش از این نیز کمیسیون بررسی میزبانان آینده المپیک، جلساتی را با مقامات بریزبن برگزار کردند. بریزبن قرار است پس از ملبورن در سال ۱۹۵۶ و سیدنی در ۲۰۰۰، سومین شهر استرالیا باشد که از المپیک استقبال می‌کند.
 
 
پنجره آخر انتخابی کاپ آسیا
رویارویی بسکتبال با قطر و عربستان
تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره آخر انتخابی کاپ آسیا شنبه و دوشنبه به مصاف قطر و عربستان می‌رود. پنجره آخر مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا در گروه ایران از امروز در شهر امان اردن آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان به ترتیب مقابل قطر و عربستان قرار می‌گیرد. شاگردان مهران شاهین‌طبع که در صدر جدول گروه قرار دارند، امروز (شنبه) ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف قطر می‌رود و دوشنبه ساعت ۱۴:۳۰ با عربستان روبه‌رو می‌شود. ملی‌پوشان کشورمان در دور رفت هر دو تیم را شکست داده‌اند. مسابقات کاپ آسیا اواخر مردادماه در اندونزی برگزار می‌شود.
 
 
تیم ملی تنیس دختران راهی سریلانکا می‌شود
تیم ملی تنیس زنان ایران از ۱۸ مردادماه در مسابقات فدکاپ به میزبانی سریلانکا حضور پیدا می‌کند. بنا بر اعلام فدراسیون جهانی تنیس (ITF ) مسابقات گروه ۲ بیلی جین کاپ ( فدکاپ) در قاره آسیا - اقیانوسیه که تیم ملی زنان ایران هم در آن حضور دارد و پیش از این قرار بود در مالزی برگزارشود؛ در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۲۱ ( ۱۸ مردادماه جاری) در شهر کلمبو سریلانکا برگزار می شود.در همین راستا جلسه‌ای روز شنبه مورخ ۲۲ خردادماه ۱۴۰۰ با حضور فرناز فصیحی، سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان درخصوص بررسی ادامه فرآیند آماده‌سازی تیم ملی تنیس زنان در محل فدراسیون تشکیل می‌شود.

Page Generated in 0.0241 sec