printlogo


کد خبر: 230652تاریخ: 1400/3/22 00:00
سوژه

حسینی: علیه حاجی صفی هجمه رنگی ایجاد شد
سید محمدرضا حسینی، هافبک تیم سپاهان درباره تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان در بازی تدارکاتی می‌گوید: «اردوی خیلی خوبی در کردان داشتیم. دو بازی خیلی خوب برگزار کردیم. چند مصدوم و ملی‌پوش داشتیم اما با همین نفرات فعلی بازی‌های خوبی را برگزار کردیم. در بازی‌های تدارکاتی بیشتر کیفیت و کارهای فنی‌ مهم است.» 
او با اشاره به رقابت نزدیک با پرسپولیس در صدر جدول برای قهرمانی اینطور می‌گوید: «نباید به آخر لیگ فکر‌ کنیم. باید پس از هر بازی به بازی بعدی فکر کنیم. کسب ۳ امتیاز در هر بازی مهم و هر مسابقه برای ما یک فینال است. همه بازی‌ها سخت، نفسگیر و پرهیجان هستند.
 از این هیجان و شرایط موجود لذت می‌بریم. امیدوارم بازی‌های خوبی انجام بدهیم که هواداران آخر فصل از ما راضی باشند. ان‌شاءالله امسال یک یا دو جام به اصفهان ببریم.»
 او درباره اینکه برخی معتقدند سپاهان می‌توانست بازیکنان بیشتری را در تیم‌ملی داشته باشد، می‌گوید: «‌به نوبه خودم برای تیم ملی کشورم آرزوی‌ موفقیت می‌کنم. سربلندی تیم ملی سربلندی همه‌ ما است. در‌ مورد دعوت شدن یا نشدن به تیم ملی صحبتی
ندارم.» هافبک سپاهان در مورد هجمه‌هایی که پس از بازی با بحرین علیه احسان حاجی‌صفی ایجاد شده، می‌گوید: «او قطعاً نیازی به صحبت کردن من ندارد. کاپیتان تیم ملی و سپاهان است. حاجی صفی وزنه بزرگی برای تیم ملی است که می‌تواند در بازی‌های حساس گره بازی را به عنوان یک لیدر و رهبر، باز کند. اگر این شرایط، هجمه رنگی و شیطنت‌ها نباشد خیلی بهتر است. امیدوارم این مسائل به تیم ملی ضربه نزند و تکرار نشود تا به راحتی از گروه صعود کنیم و در مراحل بعدی هم با اقتدار و پر قدرت ظاهر شویم.»
 
 
کلانتری: مثل برخی تیم‌ها اهل شلوغ‌کاری نیستیم
تیم فجر سپاسی همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ یک است. علی اصغر کلانتری سرمربی این تیم که از برخی داوری‌ها گلایه دارد، می‌گوید: «ما در کل هم در نیم فصل اول و هم در نیم فصل دوم از داوری‌ها بیشترین ضربه و لطمه‌ها را دیدیم. همین اشتباهات داوری‌هایی که در دیدارهای ما علیه ما رخ داده به صورت مستند به کمیته داوران فرستادیم و نسبت به این اشتباهات معترض بودیم و شکایت کردیم. ما هیچ‌وقت برابر اشتباهات داوری مثل برخی تیم‌ها شلوغ‌کاری نکردیم و جار و جنجالی به راه نینداختیم ولی واقعاً در حق تیم اجحاف شد و از اشتباهات داوری متضرر شدیم. ما نمی‌گوییم که این اشتباهات عمدی بوده بلکه سهوی است و ما همیشه از داوران جوان حمایت کرده‌ایم ولی با این وجود سختی‌های زیادی کشیدیم تا این امتیازات را جمع کردیم. امیدوارم داوران دقت بیشتری در قضاوت‌های‌شان داشته باشند تا مشکلات و اشتباهات داوری برطرف شود.» اما کلانتری درباره اینکه چرا این اتفاق برای فجر می‌افتد، می‌گوید: «اول این است که نگاه می‌کنند و می‌گویند چون تیم فجر اهل شلوغ‌بازی و حاشیه‌سازی نیست، داوری را برای ما می‌گذارند که از لیگ‌های پایین‌تر می‌آید و اولین بازی رسمی است که در لیگ یک قضاوت می‌کند. نکته دوم مربوط به داورانی است که پشت سر هم در لیگ برتر قضاوت می‌کنند و به یکباره به لیگ یک می‌آیند به نظر من از لحاظ انگیزشی افت می‌کنند.»
او به صعود تیمش بسیار امیدوار است: «فصل جاری لیگ یک، یکی از فصل‌هایی است که دلم برای موفقیت فجرسپاسی روشن است. شاید با توجه به نتایجی که خیبر در هفته‌های اخیر کسب کرده بود، کمتر کسی فکر می‌کرد که ما یک مساوی از این تیم بگیریم ولی بازیکنان و مجموعه باشگاه برای رسیدن به موفقیت مصمم هستند و من نیز دلم روشن است که ان‌شاءالله بتوانیم در پایان فصل لیگ برتری شویم.»
 

 


Page Generated in 0.0064 sec