printlogo


کد خبر: 230650تاریخ: 1400/3/22 00:00
خبر

واکنش باشگاه صنعت‌نفت به جذب شجاعی
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان به شایعه جذب مسعود شجاعی واکنش نشان داد. علی عیسی‌زاده می‌گوید: «من در این رابطه نه چیزی شنیده‌ام و نه چیزی می‌دانم! ما که روح‌مان هم خبر ندارد شاید خواب دیدند. بعید می‌دانم خودش چنین حرفی بزند. شایعات را رها کنید.»
 
 
تساوی مس رفسنجان و سپاهان
دو تیم مس رفسنجان و سپاهان در یک بازی تدارکاتی به تساوی یک - یک رضایت دادند. 
در این مسابقه، رفسنجانی‌ها ابتدا توسط محمد رضا سلیمانی به گل رسیدند اما سپاهان در نیمه دوم توسط سجاد شهباززاده بازی را به تساوی کشاند. این یک بازی تدارکاتی زیبا و پربرخورد با موقعیت‌های فراوان به روی دروازه‌های دو تیم بخصوص از سمت مس رفسنجان بود که در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید تا یک بار دیگر رفسنجانی‌ها از بازی برتر خود موفق به کسب پیروزی نشوند. یکی از اتفاقات جالب این مسابقه اخراج سجاد شهباززاده به دلیل انجام خطا و دریافت کارت زرد دوم که در اوایل نیمه دوم اتفاق افتاد که البته روح‌الله باقری دیگر مهاجم سپاهان جای آقای گل لیگ برتر را در بازی گرفت. 
در این مسابقه تعویض‌های زیادی هم انجام شد و اکثر بازیکنان دو تیم در طول آن به میدان رفتند.
 
 
دو بازی تدارکاتی برای فولاد
تیم فولاد چند روزی است که اردوی خود را در تهران آغاز کرده که تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت. قرار است آنها در دیداری دوستانه به مصاف آلومینیوم اراک بروند.
 دیدار رفت و برگشت این دو تیم در لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان نکونام البته یک بازی تدارکاتی دیگر در اردوی تهران برگزار خواهند کرد و پس از قرعه‌کشی جام حذفی، این دیدار قطعی و مشخص خواهد شد.
 تیم فوتبال فولاد در جمع هشت تیم برتر جام حذفی حضور دارد و در لیگ نیز با یک بازی کمتر در رده هفتم است. تیم فولاد در نخستین بازی خود باید در روز اول تیر ماه به مصاف نفت مسجدسلیمان برود و پس از آن مقابل سپاهان قرار بگیرد که امتیازات این دو دیدار خانگی کمک زیادی به فولاد برای رسیدن به جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی خواهد کرد.
 
 
 علیزاده: وقفه لیگ برتر به نفع ما شد
علی علیزاده، معاون فنی باشگاه مس رفسنجان مدعی است که تعطیلی لیگ به دلیل بازی‌های تیم ملی توفیق اجباری برای تیمش بوده و می‌گوید: «وقفه یکماهه به نفع تیم ما شد. دو سه باخت پشت سر هم داشتیم. پیش‌بینی این اتفاقات را داشتیم. در ادوار گذشته هر تیمی به لیگ برتر می‌آمد یا سقوط می‌کرد یا دست و پا می‌زد. در این وقفه تیم جمع شد. دو سه بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم. سعی می‌کنیم در بازی‌های باقیمانده خوب کار کنیم تا به هدفی که داریم یعنی حفظ تیم در لیگ برتر برسیم.»
 او درباره شایعات به وجود آمده بعد از باخت سنگین مقابل سپاهان اینطور می‌گوید: «۱۵دقیقه تیم ما وا داد و نتوانستیم تیم را جمع کنیم. بسیار ناراحتیم. روز بدی بود اما این صحبت‌ها صحیح نیست. قسم می‌خورم بچه‌های ما سعی و تلاش‌شان را کردند اما نتیجه را واگذار کردیم. باخت بدی بود اما تلاش‌مان را می‌کنیم که در چند هفته پایانی لیگ نتایج خوبی بگیریم.»
 او اهداف باشگاهش را برای سال‌های آینده تشریح می‌کند: «نیم‌فصل اول نتایج خیلی خوبی گرفتیم و سطح توقعات بالا رفت و همه فکر کردند می‌توانیم سهمیه بگیریم اما اینطور نیست. هدف سه ساله داریم. سال اول تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم، سال دوم رتبه تک رقمی بگیریم و سال سوم نگاه کوچکی به سهمیه گرفتن داشته باشیم. تصمیم احساسی نمی‌گیریم. عقلانی تصمیم می‌گیریم. سعی می‌کنیم به هدفی که داریم‌ برسیم.»
 
 
 

Page Generated in 0.0056 sec