printlogo


کد خبر: 229971تاریخ: 1400/3/5 00:00
فعلاً تمرکز ما فقط روی بازی با هنگ‌کنگ است
اسکوچیچ: انگیزه نمی‌خواهم فقط انضباط

 
 دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی پیش از شروع اردوی کیش مصاحبه کوتاهی داشت و درباره دور برگشت مقدماتی جام جهانی در بحرین صحبت کرد؛ بازی‌های حساسی که برای تیم ملی حکم مرگ و زندگی را پیدا کرده و لغزش در هر کدام از بازی‌ها به معنی کنار رفتن از جام جهانی قطر خواهد بود.
اسکوچیچ گفت: «چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم انضباط است، نه انگیزه. نیازی نیست به انگیزه اشاره کنم، چراکه وقتی کسی کشورش را نمایندگی می‌کند باید سرشار از انگیزه باشد. وقتی برای تیم ملی ایران بازی می‌کنیم، ۸۰ میلیون دلیل برای انگیزه داشتن داریم.»
بازی‌های کلیدی تیم ملی در منامه مقابل دو تیم بحرین و عراق است، با این حال اسکوچیچ تأکید کرد که تمرکز اعضای تیم ملی فعلاً باید روی نخستین بازی از دور برگشت باشد: «اکیداً همه را در تیم ملی از فکر کردن یا صحبت کردن در مورد مسابقات گروهی‌مان در آینده منع می‌کنم. تنها دغدغه ذهنی ما درحال‌حاضر بازی با هنگ‌کنگ است و سایر مسائل فقط باعث برهم‌خوردنِ تمرکزمان می‌شود. زمانی که همه‌چیز بر وفق مراد باشد مسلماً همه‌چیز آسان خواهد بود اما باید در شرایطی ذهنیت صحیح را حفظ کرد که همه‌چیز برضد ما است.»
سرمربی تیم ملی اضافه کرد: «حق نداریم هیچ اشتباهی مرتکب شویم، من از بازیکن‌هایم می‌خواهم شخصیت‌شان را به نمایش بگذارند، آنها ظرفیت لازم برای موفقیت را تمام‌ و کمال دارند.»
 
غیبت  قدوس در اردوی کیش
سامان قدوس به علت بازی حساس و سرنوشت‌ساز تیمش در پلی‌آف چمپیونشیپ، به جای حضور در کیش، مستقیماً به بحرین می‌رود. 
برنتفورد شنبه بازی حساسی با سوانزی دارد و تیم برنده صعود به لیگ برتر انگلیس را جشن می‌گیرد. سامان در دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف مقابل بورنموث به عنوان بازیکن تعویضی برای برنتفورد بازی کرد.
قدوس یکی از 26 بازیکن دعوت شده به تیم ملی برای دور برگشت مقدماتی جام جهانی است و انتظار می‌رود بعد از نزدیک به دو سال، مجدداً لباس ایران را به تن کند. او آخرین بار در زمان ویلموتس و برای بازی با هنگ‌کنگ دعوت شده بود.
سامان با توجه به مسیر پروازی از لندن تا کیش، مجبور بود سفری طولانی داشته باشد و به همین دلیل دهم خرداد مستقیماً از لندن به منامه پرواز می‌کند. او در اردوهای قبلی تیم ملی در دوره اسکوچیچ حضور نداشته و نسبت به دیگران زمان کمتری برای هماهنگی خواهد داشت، با این حال سرمربی تیم ملی می‌تواند روی آمادگی و کیفیت او برای بازی‌های حساس منامه حساب کند.
 

Page Generated in 0.0048 sec