printlogo


کد خبر: 229292تاریخ: 1400/2/25 00:00
پیروانی: جریمه‌ام را از پاداش جام‌جهانی کم کنید

هفته گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر اظهارات افشین پیروانی در هند که به غیبت نماینده‌ای از فدراسیون برای دفاع از حق پرسپولیس اعتراض کرده بود او را فرا خواند اما ظاهراً مدیر تیم پرسپولیس به کمیته انضباطی نرفته و به همین خاطر روز پنجشنبه حکمی علیه او صادر شد.
بنا به حکم کمیته انضباطی: «درخصوص تخلف انتسابی افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه در فضای مجازی نسبت به مقامات فدراسیون وی طبق ماده ۷۱ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ و با رعایت مواد ۹۳، ۹۴ این مقررات، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.»
در واکنش به این جریمه 5 میلیونی، افشین پیروانی گفت: «اول آنکه متوجه متن این حکم نشدم چون اصلاً در فضای مجازی مصاحبه‌ای انجام ندادم و دوستان بر چه اساسی چنین چیزی در حکم من نوشته‌اند متوجه نشدم. همه دیدند مرد و مردانه حرفم را در رسانه و مصاحبه با شبکه سوم سیما زدم و باز هم خواهم زد چرا که خط قرمز من پرسپولیس است و برای این تیم جنگیده و خواهم جنگید. تا روزی که در پرسپولیس باشم اجازه نمی‌دهم حق تیم محبوبم خورده شود و در فضای مجازی هم نه بلکه در فضای حقیقی و رسانه‌ها از تیم خودم دفاع خواهم کرد.»
پیروانی در پایان افزود: «دوستان ۵ میلیون تومان مرا جریمه کرده‌اند. مشکلی نیست و لطف کنند این مبلغ را از پاداش پرداخت نشده من برای صعود به جام‌جهانی بردارند. پولی که هنوز به من، سیدجلال حسینی، جواد نکونام و… پرداخت نشده و معلوم هم نیست چه شده است؟»
همچنین بعد از صحبت‌های تند افشین پیروانی در برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب، سپاهانی‌ها علیه او به شدت موضع گرفته و علیه او شکایت کرده‌اند. جدا از مسائلی که پیروانی درباره محمدرضا ساکت گفت و باشگاه اصفهانی درباره‌اش جواب داده آنها عکسی از پیروانی کنار فردی که مدیر تیم پرسپولیس مدعی شد اصلاً او را نمی‌شناسد پیدا کرده‌اند و با انتشار این عکس مدعی شده‌اند پیروانی در تلویزیون قسم دروغ خورده است. باید دید بعد از دربی پیروانی نسبت به این مسأله واکنشی نشان می‌دهد یا نه.

Page Generated in 0.0052 sec