printlogo


کد خبر: 229290تاریخ: 1400/2/25 00:00
یحیی از کدام مجری عصبانی شد؟
شروع داستان حساسیت روی اکبریان

چیزی که بیشتر از هر نکته‌ای در نشست خبری یحیی گل‌محمدی پررنگ شد انتقاد و حمله او به یکسری از مجریان تلویزیون بود که درباره داور دربی نکاتی را مطرح کرده بودند.
یحیی در این نشست خبری گفت: «با خیلی چیزها در حال مبارزه هستیم. یکی همین برنامه مسابقات است و یکی هم برنامه‌های چیپ صدا و سیما است که از کارشناسان استقلالی دعوت کردند. 
مجری‌های استقلالی خود را به آب و آتش می‌زنند که داور پرسپولیسی است و حرف‌های سخیف و بی‌معنی می‌زنند. فشار زیادی به تیم داوری می‌آورند و حتی باشگاه استقلال بیانیه داد. این شرایط نگران کننده است و اینجا از همه کسانی که می‌توانند تأثیرگذار باشند می‌خواهیم آرامش را برقرار کنند. اجازه بدهیم داوران کار خود را انجام دهند و امیدوارم در نهایت قضاوت خوبی از تیم داوری داشته باشیم. این خواسته همه هواداران است که عدالت برقرار شود.»
بعد از این مصاحبه توفانی یحیی گل‌محمدی سرمربی غالباً خونسرد پرسپولیس خیلی‌ها برای‌شان سؤال شد منظورش چه برنامه‌ای و کدام مجری است؟ منظور یحیی گل‌محمدی یکی از مجریان برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون است که روز قبل از مصاحبه یحیی در مواجهه با یک میهمان پرسپولیسی و استقلالی که از بین پیشکسوتان دو باشگاه بودند درباره محمدرضا اکبریان داور مسابقه از میهمان استقلالی پرسید و گفت سابقه داور نشان می‌دهد بیشتر به سود پرسپولیس سوت زده است.
 در واقع این اظهارنظر تأثیر زیادی روی ادامه ماجراهای بعد از آن داشت چراکه باشگاه استقلال درباره انتخاب اکبریان بیانیه‌ای داد و بعدتر باشگاه پرسپولیس مجبور شد در این خصوص بیانیه بدهد و ماجرا ادامه پیدا کرد.

Page Generated in 0.0057 sec