printlogo


کد خبر: 229288تاریخ: 1400/2/25 00:00
سکوت تا بعد از دربی
شکایت پرسپولیس از چهار سپاهانی

مصادف شدن با دربی بزرگ تهران باعث شد تا اتفاقات حاشیه‌ای بازی سپاهان – پرسپولیس بعد از دو روز جنجال فعلاً متوقف شود‌. این داستان تازه شروع شده و قرار است حواشی این مسابقه بعد از دربی ادامه داشته باشد.
پرسپولیس روز چهارشنبه از تکمیل مدارک و مستندات مربوط به اتفاقات دیدار با سپاهان، لایحه رسمی خود را درباره این مسائل برای بررسی به دفتر رئیس فدراسیون ارسال کرد. از طرفی مسئولان سپاهان در روزهای اخیر از اقدامات خود برای شکایت از افشین پیروانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی خبر داده و اعلام کرده مشغول جمع‌آوری مستندات در این مورد هستند.
این در شرایطی است که مدیران پرسپولیس به جز ارسال این لایحه رسمی خود با توجه به برگزاری دیدار دربی در روز جمعه، در روزهای اخیر از سایر اقدامات علیه سپاهانی‌ها خودداری کرده و حتی در بیانیه این باشگاه و مصاحبه‌ای که از ابراهیم شکوری سخنگوی پرسپولیس منتشر شد، اعلام کردند از هواداران خود می‌خواهند اتفاقات این بازی را کنار بگذارند و آرامش خود را حفظ کنند.
با این وجود ظاهراً مسئولان پرسپولیس طبق مستندات موجود و لوایحی که در اختیار دارند، در این هفته می‌خواهند از چهار بازیکن، دو مسئول، یکی از عوامل تیم و یکی از کارمندان سپاهان که نقش ویژه‌ای در درگیری‌های پایان بازی داشته، شکایت کیفری و حقوقی کنند.یکی دو روز مانده به دربی ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه و حمید مطهری صحبت درباره بازی سپاهان و اتفاقاتش را به بعد از بازی با استقلال موکول کردند و به نظر می‌رسد درباره آن مسابقه و حواشی قبل و بعد از آن حرف‌هایی مانده که قرار است مطرح شود.گفتنی است روز چهارشنبه و بعد از ارسال لایحه رسمی شکایت پرسپولیس به کمیته انضباطی، این باشگاه اعلام کرد با توجه به تصمیم اتخاذ شده در بخش مدیریتی این باشگاه و پرهیز از پیگیری اتفاقات حاشیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی باشگاه پرسپولیس مدارک مورد نظر و مستندات خود را ارائه کرده و از این به بعد کار را به تصمیم‌گیرندگان امر در فدراسیون فوتبال می‌سپارد و به عدالت‌ورزی و عدالت‌محوری بخش‌های حقوقی در فدراسیون فوتبال با نگاهی پر از امید می‌نگرد.

Page Generated in 0.0046 sec