printlogo


کد خبر: 229281تاریخ: 1400/2/25 00:00
لیگ قهرمانان

مشاورمجیدی از ایتالیا می‌آید؟
فرهاد مجیدی به استخدام یک مشاور ایتالیایی اشاره کرده است. سرمربی استقلال در حالی وعده جذب مشاور ایتالیایی داده که هیچ نامی از وی در رسانه‌ها نبرده است. برخی کاناوارو را مشاور احتمالی مجیدی می‌دانند که بعید است این چهره پرآوازه ایتالیایی حاضر به انجام چنین کاری شود. 
شاید چند تصویری که از مجیدی و کاناوارو وجود دارد، چنین ذهنیتی ایجاد کرده اما واقعیت این است که کاناوارو آنقدر در فوتبال چهره مهمی به حساب می‌آید که حتی سرمربیگری استقلال را هم به سادگی نپذیرد. 
به نظر می‌رسد شخصی که مورد توجه سرمربی استقلال قرار گرفته نامی به مراتب کوچک‌تر از کاناوارو است. البته باید دید مجیدی خودش برای فصل بعد روی نیمکت استقلال حضور دارد یا خیر؟!
 
 
هشدار به الهلال برای خریدهای میلیاردی
باشگاه الهلال عربستان برای بازی با استقلال که شهریور ماه برگزار می‌شود تدارک وسیعی دیده است. 
این باشگاه سعودی با ستاره باشگاه پورتو قرارداد منعقد کرد و قرار است دیگر بازیکنان شاخص را نیز به خدمت بگیرد.
 این هزینه‌های سرسام آور باعث شده تا مدیران سابق این باشگاه هشداری به مسئولان الهلال بدهند و خواستار کنترل هزینه‌ها شوند. در همین راستا عبدالکریم الجاسر عضو سابق هیأت رئیسه باشگاه الهلال به خاطر خریدهای چند صد میلیارد تومانی باشگاه شهر ریاض در چند سال گذشته هشدار جدی داد. 
الهلال در سال‌های اخیر به خریدهای گرانقیمت دست زده و از جمله گران‌ترین خریدهای تیم سعودی گومیس مهاجم فرانسوی، جووینکو ستاره سابق یوونتوس و کاریلو هافبک اهل پرو است. 
مدیرسابق باشگاه الهلال به بهانه خرید مارگا به ارزش 400 میلیارد تومان چنین گفته است: «قراردادهای گرانقیمت الهلال را به کشتارگاه سقوط می‌دهد. این بدهی‌های سنگین باعث می‌شود تا باشگاه دچار بحران شود.»
 این هشدار در حالی داده شده که اغلب باشگاه‌های فوتبال عربستان در چند سال گذشته به دلیل هزینه‌های هنگفت برای خرید بازیکنان خارجی دچار بحران مالی شدند. 
 النصر شهر ریاض و رقیب تراکتور هم با بدهی 300 میلیون ریالی (2000 میلیارد تومانی) مواجه شد و به نظر می‌رسد الهلال هم در مسیر رقیب سنتی‌اش حرکت می‌کند.
 
 
ستاره گوانگژو در الهلال؟
باشگاه الهلال که مدت‌هاست به دنبال جذب اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو اورگرانده است، به نظر می‌رسد که در آستانه توافق با این باشگاه چینی است و طی روزهای آینده این انتقال به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
وب سایت‌های Sina sport، Sohu و شانگهای خبر از مذاکرات دو تیم الهلال و گوانگژو داده و اعلام کرده‌اند که این دو باشگاه در آستانه توافق برای انتقال تالیسکا هستند. Sina sport نوشته است که قرارداد تالیسکا با گوانگژو در تابستان 2022 به پایان می‌رسد و این بازیکن به صورت رسمی درخواست خود برای جدایی از این تیم را اعلام کرده است. گوانگژو نیز برای صدور رضایتنامه این بازیکن، از باشگاه الهلال درخواست 6 میلیون یورو کرده که عربستانی‌ها حاضر به پرداخت 5 میلیون یورو هستند.

 


Page Generated in 0.0053 sec