printlogo


کد خبر: 229270تاریخ: 1400/2/25 00:00
لژیونرها

پیروزی مهم برای تیم محمدی
سهم 17 دقیقه‌ای میلاد از برد خنت
در چارچوب بازی‌های هفته سوم مرحله کنفرانس ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال خنت که میلاد محمدی را برخلاف سه دیدار اخیرش در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، در استادیوم قلامکو آرنا به مصاف اوستنده رفت. یاران محمدی که طی دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک یک مساوی و یک شکست داشتند، بعد از دو مسابقه دوباره به روند خوب خود بازگشتند و توانستند در دیدار خانگی مقابل اوستنده به برتری دست پیدا کنند. خنت در دیدار امروز موفق شد به پیروزی دو بر یک مقابل اوستنده دست پیدا کند تا ۲۹ امتیازی شود و موقتاً به رده دوم جدول مرحله کنفرانس ژوپیر لیگ بلژیک برود. میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی خنت در دقیقه ۷۳ مسابقه مقابل اوستنده به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش وارد زمین شد و سی و دومین بازی فصل خود را در ژوپیر لیگ بلژیک انجام داد.
 
 
نیمکت‌نشینی قوچان‌نژاد مقابل آیندهوون
گوچی در هلند بازی نمی‌کند
در چارچوب دیدارهای هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ هلند، تیم فوتبال زووله که رضا قوچان‌نژاد را مثل تمام مسابقات گذشته‌اش در ترکیب نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، در استادیوم فیلیپس به مصاف آیندهوون رده دومی رفت. آیندهوون که در تلاش برای کسب پیروزی و نزدیک‌تر شدن به نایب‌ قهرمانی بود، تلاش زیادی برای برتری در این مسابقه خانگی داشت و در نهایت هم موفق شد با یک نمایش فوق‌العاده به برتری مقابل یاران قوچان‌نژاد دست پیدا کند.زووله پس از دریافت چهار گل تا دقیقه ۵۴، در ادامه دو گل دیگر دریافت کرد و در نهایت با نتیجه چهار بر دو مقابل آیندهوون شکست خورد تا با سومین باخت پیاپی، ۳۵ امتیازی و در رتبه سیزدهم جدول لیگ هلند بماند. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی زووله پس از اینکه در دیدار اخیرشان حضور تعویضی داشت، با وجود اینکه تیمش چهار گل دریافت کرد، فرصت بازی مقابل آیندهوون را به دست نیاورد.
 
 
تساوی مقابل بروژ
غیبت بیرانوند در لیست آنتورپ
پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر بلژیک، چهار تیم خنک، اندرلخت، رویال آنتورپ و کلوب بروژ در یک گروه چهار تیمی برای تعیین تیم قهرمان به مصاف هم می‌روند. در سومین دیدار مرحله تعیین قهرمان، تیم فوتبال رویال آنتورپ در استادیوم خانگی خود؛ بوسیل استادیوم پذیرای کلوب بروژ بود. آنتورپ که در دو دیدار قبلی خود یک تساوی و یک شکست را متحمل شده بود، از این بازی خانگی استفاده‌ای نبرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار ژان بوتز سنگربان آنتورپ درون دروازه تیمش قرار گرفت و موفق به ثبت کلین‌شیت شد. علیرضا بیرانوند سنگربان ایرانی آنتورپ در این مسابقه در لیست تیمش جایی نداشت و کار را از روی سکوها دنبال می‌کرد. در جدول رده‌بندی مرحله پلی‌آف قهرمانی، خنک با هفت امتیاز در صدر ایستاده، اندرلخت با سه امتیاز دوم است، رویال آنتورپ و کلوب بروژ نیز با دو امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.
 
 
شکست زوریا مقابل دیناموکیف
دست زاهدی و اللهیار به جام نرسید
دو تیم فوتبال دیناموکیف و زوریا لوهانسک در استادیوم المپیسکی برگزار کننده دیدار فینال جام حذفی بودند که در نهایت دیناموکیف قهرمان لیگ اوکراین موفق شد دومین جام داخلی را نیز تصاحب کند. در این دیدار که شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش دو مهاجم ایرانی زوریا کار را از روی نیمکت آغاز کردند، بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت‌های تلف شده کشیده شود. در این میان، صیادمنش در دقیقه 63 و زاهدی نیز در دقیقه 94 برای زوریا به میدان رفتند. پس از تساوی بدون گل در طول 90 دقیقه و با آغاز وقت‌های اضافه اول، دیناموکیف موفق شد با درخشش بهترین گلزن خود ویکتور تسیگانکوف در دقیقه 98 به گل نخست بازی دست پیدا کند. در ادامه و در دقیقه 105 دیناموکیف یک ضربه پنالتی به دست آورد که تسیگانکوف آن را از دست داد. با پایان این بازی، دیناموکیف موفق شد پس از قهرمانی در لیگ برتر اوکراین، عنوان قهرمانی جام حذفی را نیز تصاحب کند و دست یاران صیادمنش و زاهدی در رسیدن به قهرمانی کوتاه ماند. البته زوریا لوهانسک پیش از این با قرار گرفتن در رده سوم لیگ برتر، سهمیه پلی‌آف لیگ اروپا را به دست آورده بود.
 
 
عملکرد رضایتبخش مهرداد در قطر
محمدی قطعاً در العربی می‌ماند
نشریه «الوطن» قطر در گزارشی به موضوع نقل و انتقالات تابستانی باشگاه العربی و تغییرات احتمالی در ترکیب لژیونرهای این تیم پرداخت. رسانه قطری درباره آینده مهرداد محمدی مهاجم ایرانی العربی، نوشت: «به نظر می‌رسد سه لژیونر العربی در تیم فصل آینده خواهند ماند. مهرداد محمدی لژیونر ایرانی که در فصل گذشته با قراردادی سه ساله به تیم آمد عملکرد رضایتبخشی در خط حمله داشته است. همچنین ارون گونارسون ایسلندی و یوسف المساکنی تونسی دیگر لژیونرهای العربی هستند که در تیم شانس ماندن دارند.» محمدی فصل گذشته از تیم آوس پرتغال به العربی آمد و عملکرد قابل قبولی را برای تیم قطری در طول یک فصل داشته است.

Page Generated in 0.0056 sec