printlogo


کد خبر: 229263تاریخ: 1400/2/25 00:00
خبر

بازیکن سابق پیکان و سایپا در لیگ تایلند
ماهان رحمانی هافبک پیشین دو باشگاه سایپا و پیکان که در این فصل در تیم دسته اولی مس کرمان عضویت داشت، در نهایت تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. رحمانی بعد از انجام مذاکره با باشگاه نانگ‌بوآ تایلند سرانجام به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت داد تا فوتبالش را در تایلند ادامه دهد. رحمانی با این باشگاه قراردادی دو ساله امضا کرده است.
 
 
  بازگشت مدافع سایپا بعد از ۲ ماه و نیم
فریبرز گرامی مدافع میانی سایپا در بازی برگشت تیمش برابر نفت مسجدسلیمان که در تاریخ 16 اسفند ماه 99 برگزار شد از ناحیه زانو آسیب دید. این مصدومیت باعث شد تا گرامی چهار بازی تیمش را از دست بدهد، ولی او بعد از بازی با پیکان در تمرینات گروهی نارنجی‌پوشان شرکت خواهد کرد. گرامی بعد از دو ماه و نیم دوری از میادین، حالا به شرایط انجام تمرینات گروهی رسیده است و بعد از بازی با پیکان و دو ماه و نیم دوری از میادین در مراحل آماده‌سازی سایپا شرکت می‌کند.
 
 
خلعتبری بازی با مس را هم از دست داد
محمدرضا خلعتبری وینگر سپاهان از ناحیه عضلات پشت ران مصدوم است و در حال حاضر مراحل درمانی را زیر نظر کادر پزشکی سپاهان پشت سر می‌گذارد. این بازیکن که در بازی با پرسپولیس غایب بود در بازی با مس هم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، چرا که هنوز به صورت کامل بهبود پیدا نکرده است. شایان مصلح مدافع سپاهان هم که بازی با پرسپولیس را از دست داد، با سپاهان تمرین می‌کند و مشکلی برای بازی فردا با مس نخواهد داشت.
 
 
دور نهایی فوتسال زنان
برد سایپا با هت‌تریک تراهی 
هفته سوم دور نهایی فوتسال زنان دیروز با برگزاری دو بازی پیگیری شد. تیم سایپا دیروز میزبان تیم حفاری اهواز بود. در نیمه اول حفاری با ۲ گل زارعی و پاپی برنده به رختکن رفت اما با شروع نیمه دوم نسترن مقیمی گل اول را برای سایپا به ثمر رساند. در ادامه بازی از دقیقه ۲۶ سایپا به پاورپلی رو آورد و با گل دوم مقیمی به بازی برگشت. سایپا توانست در دقیقه ۳۰ توسط فاطمه تراهی برای بار سوم دروازه حریف را باز کند. تراهی با درخشش خود و هت‌تریکی که انجام داد، تأثیر زیادی در برد تیمش داشت. در دقایق پایانی بازی حفاری به پاورپلی رو آورد که این برنامه نتیجه داد و سحر پاپی گل سوم را وارد دروازه سایپا کرد. این مسابقه با نتیجه ۵ بر ۳ به سود سایپا به پایان رسید. در دیگر بازی دیروز هیأت خراسان رضوی میزبان پالایش نفت آبادان بود. این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود آبادانی‌ها به پایان رسید. در پایان هفته سوم آبادان با برد دیروز با ۷ امتیاز صدرنشین ماند. سایپا هم با ۶ امتیاز به رده دوم صعود کرد. مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان جام قهرمانی به تیمی می‌رسد که بیشترین امتیاز را کسب کند.
  
 
عذرخواهی هواداران نساجی از نکونام
فولاد در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور دیروز (۲۴ اردیبهشت ماه) در بازی خارج از خانه به مصاف نساجی رفت که هواداران تیم نساجی دیروز با دسته گل به استقبال جواد نکونام رفتند. یکی از هواداران تیم نساجی در این استقبال خطاب به جواد نکونام بابت اتفاقات بازی فصل گذشته این دو تیم در ورزشگاه وطنی، عذرخواهی کرد و گفت: «مردم قائمشهر شما را دوست دارند و مدیون شما هستند.» طی فصل‌های گذشته، تیم نساجی پس از ۲۴ سال با هدایت جواد نکونام جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.
  
 
میری با گل‌ریحان فسخ کرد
تیم گل‌ریحان البرز در فصل جاری لیگ یک با مشکلات عدیده‌ای از ‌جمله مالی روبه‌رو شده و از همین رو حواشی‌های زیادی هم به خود دیده است. مشکلات شدید مالی باشگاه گل‌ریحان و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان سبب شد بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زده و حاضر به انجام برگزاری تمرینات و حضور در مسابقات نشوند. گل‌ریحانی‌ها هفته گذشته یعنی در هفته بیست و سوم رقابت‌ها به دلیل اعتصاب بازیکنان برابر استقلال ملاثانی حضور نیافتند تا نتیجه این بازی با حساب ۳ بر صفر به سود نماینده ملاثانی ثبت شود و زنگ خطر برای کرجی‌ها به صدا درآید. با توجه به شرایط بحرانی حاکم در باشگاه گل‌ریحان البرز و شرایط نامعلوم این تیم در لیگ یک بسیاری از بازیکنان این تیم به دنبال فسخ قرارداد و جدایی از جمع سرخ‌پوشان البرزی هستند. در این میان امیرحسین میری هافبک گل‌ریحان البرز یکی از این بازیکنان است که با فسخ قرارداد خود به صورت رسمی از این تیم جدا شد.

Page Generated in 0.0050 sec