printlogo


کد خبر: 229262تاریخ: 1400/2/25 00:00
آلومینیوم اراک یک- پدیده مشهد صفر
جدال کاپیتان‌ها را منصوریان برد

بازی آلومینیوم اراک و پدیده که در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار شد جدال بین دو کاپیتان سابق استقلال بود که در نهایت این علیرضا منصوریان بود که توانست برنده این بازی باشد. این در حالی بود که این دو همبازی سابق پیش از شروع بازی برخورد گرمی با هم نداشتند و همین مسأله حساسیت‌های بازی را افزایش داد.
 نیمه اول را باید بیشتر به حساب شاگردان علیرضا منصوریان واریز کرد. بازیکنان آلومینیوم در چند مرتبه روی دروازه پدیده خطرناک ظاهر شدند اما به گل دست نیافتند. از طرفی شاگردان مهدی رحمتی هم یک بار دروازه پورحمیدی گلر آلومینیوم را با خطر مواجه کردند ولی آنها هم راه به جایی نبردند تا نیمه اول با نتیجه بدون گل خاتمه یابد. نیمه دوم هم طبق روال نیمه اول با برتری اراکی‌ها دنبال شد که اتفاقاً این تیم خیلی زود توسط مرتضی آقاخان به گل برتری این بازی دست یافت. در دقیقه ۵۱ سانتر بسیار زیبا و دقیق روی تیر دو فرود آمد که مرتضی آقاخان با یک جاگیری مناسب و ضربه سر محکم قفل دروازه پدیده را باز کرد تا اولین گل بازی را به ثمر برساند. در ادامه تصور می‌شد پدیده برای جبران گل خورده سراپا حمله شود و روی دروازه آلومینیوم هجوم آورد اما آنها در غیاب گلزن اول خودشان امین قاسمی‌نژاد چندان قدرت لازم را نداشتند و نتوانستند به آن صورت دروازه میزبان خود را با خطر تهدید کنند تا این بازی با همان تک گل آقاخان به پایان برسد. گل مرتضی آقاخان در حالی به ثمر رسید که او تا پیش از این گل مدت‌ها بود پایش به گلزنی باز نشده بود و حالا این تک گل می‌تواند برای این بازیکن شروعی تازه قلمداد شود.
 حالا آلومینیوم با این پیروزی با ارزش و کسب هر سه امتیاز این دیدار با ۳۵ امتیاز در جایگاه پنجم و پدیده با احتساب این شکست با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

Page Generated in 0.0054 sec