printlogo


کد خبر: 229256تاریخ: 1400/2/25 00:00
گزارش بازی

نساجی مازندران یک- فولاد خوزستان صفر
شکست نکو مقابل تیم سابق
بازیکنان نساجی و فولاد در نیمه اول یک بازی نزدیک و پربرخورد را به نمایش گذاشتند که با توقف چندین باره در جریان بازی همراه بود. فولادی‌ها در دقایق ابتدایی پرتحرک و تهاجمی ظاهر شدند و شوت دقیقه 4 آیاندا پاتوسی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.
 پس از آن نوبت به یاران نساجی رسید که دو بار در محوطه جریمه فولاد خوزستان ظاهر شوند، در صحنه نخست احسان مرادیان با خروج از دروازه مانع از گلزنی عبدالکریم اسلامی شد و در صحنه دوم حسین زامهران برای نساجی در دقیقه 13 گلزنی کرد.
 در این لحظه، حسین زامهران از منطقه راست خط دفاعی فولاد خوزستان وارد محوطه جریمه شد و ضربه پای چپ این بازیکن از زاویه بسته بعد از برخورد به زیر تیر افقی وارد دروازه شد. 
شاگردان نکونام پس از دریافت گل سعی داشتند با کشاندن بازی به نیمه زمین نساجی و استفاده از ضربات شروع مجدد به گل تساوی برسند اما تا پایان نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه میزبان رخ نداد و 45 دقیقه اول با گل زامهران به سود نساجی خاتمه یافت. فولاد خوزستان نیمه دوم را با انجام دو تعویض آغاز کرد و به دنبال زدن گل مساوی بود. یاران نساجی هم با دوندگی زیاد و تحت فشار قرار دادن بازیکنان صاحب توپ حریف سعی در حفظ نتیجه داشتند. فولادی‌ها در این نیمه دو بار موقعیت جدی ایجاد کردند اما نیما میرزازاد سنگربان نساجی مقابل ضربات لوسیانو پریرا واکنش‌های دیدنی داشت و دروازه تیمش را نجات داد.
 یک بار هم لوسیانو پریرا در دقیقه 88 فولاد خوزستان گل زد اما این گل توسط کمک‌داور آفساید گرفته شد. تیم نساجی هم در این نیمه دو بار روی حرکات عبدالکریم اسلامی خطرساز شد که ثمری برای آنها نداشت.
 این بازی در نهایت با تک گل حسین زامهران به نفع تیم نساجی مازندران به پایان رسید و سه امتیاز نصیب تیم شمالی شد.
 
 
تراکتور تبریز یک- صنعت‌نفت آبادان یک
کم‌حادثه و بدون برنده
نیمه اول بازی تراکتور و صنعت‌نفت از سرعت پایینی برخوردار بود و دروازه‌بانان دو تیم در این نیمه کار چندان سختی نداشتند. تراکتوری‌ها که بعد از پشت سر گذاشتن چند روز پرحاشیه در غیاب پنج بازیکن مطرح به میدان آمده بودند، طی نیمه نخست فقط دو بار به سمت دروازه صنعت‌نفت آبادان ضربات خطرناکی زدند که ابتدا ضربه سر اکبر ایمانی در دقیقه 18 به شکل خطرناکی به بیرون رفت و در دقیقه 43 شوت مهدی تیکدری با فاصله اندکی راهی خارج شد تا 45 دقیقه اول این بازی سرد و کم‌حادثه بدون رد و بدل شدن گل به پایان برسد. قرمزپوشان تبریزی در نیمه دوم به بازی سرعت دادند تا در این بازی خانگی به گل برسند.
 اولین موقعیت با شوت سامان نریمان‌جهان ایجاد شد که فرزین گروسیان این ضربه را مهار کرد اما در دقیقه 61 محمد قادری بازیکن تعویضی تراکتور قفل دروازه صنعت‌نفت را گشود و تیمش را جلو انداخت. در این لحظه، مهدی تیکدری از سمت چپ خط دفاعی صنعت‌نفت آبادان فرار کرد، پاس وی در محوطه جریمه به محمد قادری بازیکن تعویضی تراکتور رسید و این بازیکن بعد از کنترل توپ با ضربه‌ای آرام به زاویه سمت راست دروازه نفت آبادان برای تیمش گلزنی کرد. 
بازیکنان صنعت‌نفت پس از دریافت گل برای جلوگیری از شکست روی به بازی تهاجمی آوردند و با انجام تغییراتی در پی ایجاد موقعیت برای زدن گل مساوی بودند. زردپوشان صنعت‌نفت در دقایق پایانی روی خطای مدافع تراکتور در محوطه جریمه، صاحب یک ضربه پنالتی شدند و کاپیتان طالب ریکانی در دقیقه 89 گل تساوی را برای تیم آبادانی به ثمر رساند. این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و امتیازات بین دو تیم تقسیم شد.
 

 


Page Generated in 0.0060 sec