printlogo


کد خبر: 229164تاریخ: 1400/2/21 00:00
لژیونرها

 روی موج خبرهای رسانه‌های روسی
چلسی، مشتری جدید سردار آزمون
نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات برای سردار آزمون همیشه رویه مشابهی دارد؛ سرازیر شدن سیل پیشنهاد باشگاه‌های اروپایی به گواه رسانه‌ها و در نهایت ماندن سردار در روسیه. تازه‌ترین باشگاهی که رسانه‌های روسیه از پیشنهاد آن به سردار آزمون خبر داده‌اند، چلسی است.
یک رسانه ورزشی روسیه مدعی شد که آقای گل لیگ برتر روسیه مورد توجه تیم چلسی انگلیس قرار دارد. سایت Bobsoccer روسیه در این باره می‌نویسد: باشگاه چلسی انگلیس سردار آزمون، مهاجم 26 ساله و ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ را زیر نظر دارد و بازی‌هایش در لیگ برتر روسیه را دنبال می‌کند. آزمون در بازی اخیر زنیت برابر اوفا یک ضربه پنالتی را از دست داد. براساس این گزارش، چند تیم آلمانی به همراه رم و آتالانتای ایتالیا نیز به دنبال خرید سردار آزمون هستند. مهاجم زنیت در 24 بازی فصل جاری لیگ برتر روسیه 19 گل زده و بهترین گلزن این رقابت‌هاست.
این در حالی است که سردار آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد و حتی صحبت از این است که باشگاه روسی به دنبال تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است به این خاطر که سماک برای درخشش زنیت در فصل پیش روی لیگ قهرمانان اروپا روی این بازیکن ایرانی حساب باز کرده است. او می‌خواهد با حفظ نفرات اصلی تیم در فصل پیش روی لیگ قهرمانان اروپا بهتر از دو فصل گذشته نتیجه بگیرد. نکته جالب اینکه باشگاه زنیت و سردار آزمون در واکنش به خبرهایی که سایت‌های روسی منتشر می‌کنند هیچ مصاحبه‌ای انجام نمی‌دهند.
 
 
رونمایی از خرید 400 میلیاردی الهلال
همبازی طارمی به رقیب استقلال پیوست
باشگاه الهلال عربستان رسماً اعلام کرد با موسی مارگا مهاجم مالیایی پورتو پرتغال قرار امضا کرد. این ستاره در خط حمله پورتو زوج مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش کشورمان بود.
طبق توافق صورت گرفته و قرارداد امضا شده، مارگا 3 ساله به تیم متمول سعودی پیوست و قرار است سالیانه 5 میلیون یورو دستمزد دریافت کند. 
در مجموع الهلال برای جذب این مهاجم 15 میلیون یورو (تقریباً 400 میلیارد تومان) هزینه کرده است.
استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال برود.
 
 
حذف محمدی و تیمش 
بعد از شکست از شاگردان ژاوی
دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال قطر با حذف تیم فوتبال العربی مقابل تیم السد دنبال شد.در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی قطر موسوم به امیرکاپ، یکشنبه شب تیم فوتبال العربی که مهرداد محمدی را در اختیار دارد، در خانه تیم السد با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد و حذف شد.
در این بازی که مهاجم ایرانی تیم العربی 90 دقیقه در میدان حضور داشت، نام تائه هی در دقیقه 10، بغداد بونجاح در دقیقه 56 و سانتی کاسورلا در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی گل‌های تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس را به ثمر رساندند.

 


Page Generated in 0.0062 sec