printlogo


کد خبر: 229149تاریخ: 1400/2/21 00:00
خبر

ریکاوری منفی4
پرسپولیس بامداد دیروز از اصفهان برگشت و بعداز ظهر تمرین ریکاوری انجام داد. بازیکنان اصلی زیر نظر مربی بدنساز ریکاروی کردند اما ذخیره‌ها تمرین نسبتاً سنگینی انجام دادند که 70 دقیقه طول کشید. سیامک نعمتی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و محمد حسین کنعانی‌زادگان به دلیل مصدومیت‌هایی که دیشب در بازی برابر سپاهان برای آنها پیش آمد، در این تمرین، زیر نظر کادر پزشکی بودند.
 
سرلک ملی‌پوش شد؟
دیروز کانال‌های خبری اعلام کردند میلاد سرلک هافبک میانی پرسپولیس به خاطر بازی‌های خوبش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در فهرست 47 نفره و ابتدایی اسکوچیچ قرار گرفته است. سرلک دیروز در بین ملی پوشان پرسپولیسی که به مرکز تیم ملی رفتند و واکسن زدند دیده شد.
 
سپهر شاکی از گزارشگر
سپهر حیدری پیشکسوت اصفهانی پرسپولیس که امسال در فضای مجازی به شدت فعال است و از پرسپولیس حمایت می‌کند بعد از بازی با سپاهان با انتشار پستی ضمن خسته نباشید به پرسپولیسی‌ها گزارشگر مسابقه را نقطه ضعف بازی خطاب کرد و نوشت فقط کم بود پیراهن سپاهان را به تن کند!
 
کتف سیامک لب خانبان
درگیری‌های پایان بازی سپاهان – پرسپولیس منجر به آسیب دیدگی لب مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس شد. همچنین گفته شد کتف سیامک نعمتی هم در جریان این درگیری‌ها آسیب دیده هر چند شاید هم در بازی این مصدومیت برایش به وجود آمده است.
 
کنعانی ضد پورقاز
محمدحسین کنعانی زادگان در مصاحبه کوتاهی که دیروز بعد از واکسن زدن در کمپ تیم ملی داشت باز هم علت شروع درگیری‌ها را شوت کردن توپ توسط عزت‌الله پورقاز به سوی پرسپولیسی‌ها اعلام کرد. او در پاسخ به سؤالی درباره شایعه توافقش با الاهلی چیزی نگفت و محل را ترک کرد.

Page Generated in 0.0057 sec