printlogo


کد خبر: 229133تاریخ: 1400/2/21 00:00
بزن بزن

هومن جعفری
 
بعد از بزن بزنی که در اصفهان رخ داد، احتمالاً رسانه‌ها و فدراسیون با هم در ماستمالی کردنش مسابقه خواهند گذاشت! فعلاً که ناظر بازی یک بر صفر از بقیه پیش افتاده و اعلام کرده اتفاق خاصی رخ نداده! 
راست هم می‌گوید! کسی کشته نشد! شیشه‌ای هم نشکست! یگان ویژه هم ناچار نشد بیفتد وسط بزن بزن و طرفین را با التماس و هل دادن از هم جدا کند! خنده‌دارترش اینجاست که تمام الگوهای اخلاقی که در سال‌های اخیر به عنوان نمونه اخلاق به ما معرفی شده بودند، در این بازی برای کتک زدن نفرات مقابل بیشتر شوق داشتند!البته بنده بر این باورم که نقش رسانه‌ها در این ماجرا کمرنگ است.
 اصلاً بعید نیست اگر یکی از همکاران عزیز مطلبی بنویسد با این عنوان که کتک زدن بخشی از فوتبال است و اینجا ورزش مردهاست و شطرنج نیست!
این وسط یک عده هم به دلیل خوش خیالی فکر می‌کنند اینجا سوییس است که فدراسیون و کمیته انضباطی با سرعت وارد ماجرا شود و نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد!
 آن مواردی که کمیته انضباطی وارد ماجرا شد، موارد دیگری بود. مثلاً دو تا بازیکن در گل گهر و تراکتور با هم دعوایشان شد، سریع محروم شدند. یا مثلاً یک بازیکنی عکس کبوتری که در ورزشگاه نجات داده بود را در اینستاگرامش گذاشت، شب بازی محروم شد! خودش هم نفهمید 
چرا! خلاصه اینکه این موارد هم بوده ولی موارد مهمی نبوده! الان که چنین دعوایی صورت گرفته و یک طرف قضیه هم تیمی است که در فدراسیون و رسانه‌ها خاطرخواه زیاد دارد، موقع رأفت اسلامی و صبر است! حالا بگذارید دربی تمام بشود، هر وقت سوپرجام برگزار شد، جلسه رسیدگی به شکایت طرفین هم برگزار 
می‌شود!
 

Page Generated in 0.0059 sec