printlogo


کد خبر: 229123تاریخ: 1400/2/21 00:00
روزشمار برای دربی سخت و نفسگیر
مصدومان استقلال برمی‌گردند

تیم استقلال در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن رفت و در این بازی حساس با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.
 این اتفاق در حالی افتاد که آبی‌ها وریا غفوری، متین کریم‌زاده و فرشید اسماعیلی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.
 آبی‌پوشان روز جمعه در دیدار حساس دیگری مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند که حضور همه نفرات‌شان در این بازی مهم است و سرمربی آنها نیز تأکید دارد بازیکنان مصدومش را در اختیار داشته 
باشد. 
مصدومان استقلال در روزهای باقی‌مانده تا این دیدار مهم دوره درمانی خود را تکمیل می‌کنند و روند بهبودی آنها به‌گونه‌ای است که انتظار می‌رود تا روز جمعه و برای حضور در دربی مشکلی نداشته باشند.
 آبی‌ها امیدوارند در این دیدار مهم حداقل وریا غفوری و فرشید اسماعیلی را در اختیار داشته باشند. استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. 
این بازی مهم‌ترین رقابت لیگ برتر خواهد بود از این لحاظ که هواداران بیشماری دو تیم دارند و هیچگاه دو طرف نمی‌خواهند بازنده میدان باشند. 
البته شرایط استقلال با توجه به این باخت بدتر از پرسپولیس است و خود فرهاد مجیدی می‌داند برای آماده کردن بازیکنانش از لحاظ روحی کار مشکلی دارد. 
استقلال با از دست دادن امتیاز در بازی با ذوب امیدهای قهرمانی‌اش در لیگ برتر نیز به حداقل رسید و راه را برای سپاهان و پرسپولیس باز کرد. 
اگر بازیکنان مصدوم استقلال برگردند که به‌احتمال زیاد برای بازی دربی باز خواهند گشت، استقلال باید تمام تلاش خود را برای شکست حریف انجام دهد وگرنه به‌طور حتم شیرازه این تیم برای ادامه لیگ از هم خواهد پاشید. 
در بازی با ذوب غیبت بازیکنان کلیدی استقلال به چشم خورد و این نکته می‌تواند حساسیت حضور آنها را بالا ببرد.
 

Page Generated in 0.0055 sec