printlogo


کد خبر: 229120تاریخ: 1400/2/21 00:00
برنامه لیگ دیوانه‌وار است
کلوپ: اوضاع منچستریونایتد به ضرر ماست

یورگن کلوپ یک کلمه برای توصیف این وضعیت دارد: «دیوانه‌وار». کل فصل لیورپول و امیدهایشان برای فصل آینده، ناگهان در معرض خطر است، چرا که منچستریونایتد باید در عرض پنج روز سه بازی انجام دهد و سپس یک هفته استراحت کند!
اوله گنار سولشر، مربی یونایتد گفته چاره‌ای ندارد جز اینکه در یکی از این دیدارها از بازیکنان جوان استفاده کند و به این ترتیب، یکی از رقبای منچستریونایتد ناراضی خواهد بود.
کلوپ تردیدی ندارد که آن رقیب، خود اوست. یونایتد امروز با لستر بازی دارد، که این دیدار 48 ساعت پس از سفرش به ویلا است. آنها سپس پنجشنبه با لیورپول بازی می‌کنند که دیداری تاریخی است و هر دو تیم با تمام قوا به میدان خواهند رفت.
مشخص است که یونایتد در کدام دیدار از جوانان بهره می‌گیرد. کلوپ می‌گوید: «اگر یونایتد بخواهد به این ترتیب عمل کند، ما نمی‌توانیم اوضاع را تغییر دهیم. من انتظار دارم که مقابل ما تیمی قوی به میدان بیاید.»
لیورپول حالا با لسترسیتی بر سر کسب آخرین سهمیه لیگ قهرمانان رقابت دارد. لیورپول در 10 روز باید 4 بازی انجام دهد. البته پیروزی مقابل ساوتهمپتون نشان داد که آنها به روزهای خوب برگشته‌اند. کلوپ می‌گوید: «تنها بخت ما برای کسب سهمیه این است که هر چهار مسابقه پیش رو را ببریم. ما باید تلاش خود را انجام دهیم. اگر هر چهار بازی را ببریم کافی خواهد بود. همه 100درصد مطمئن هستیم که اوله گنار سولشر 100درصد به لیگ برتر احترام می‌گذارد اما اوضاع حالا اینگونه است و به نظرم واقعاً دیوانه‌وار است. می‌دانم که راه‌حل مناسبی وجود نداشت اما به نظرم می‌شد بهتر از این برنامه بازی‌ها را مدیریت کرد. یونایتد سه بازی در پنج روز دارد و بعد یک هفته استراحت می‌کند.»
 

Page Generated in 0.0055 sec