printlogo


کد خبر: 229116تاریخ: 1400/2/21 00:00
خبر

حکم رضا شکاری- تراکتور صادر شد
 رضا شکاری، بازیکن سابق تراکتور موفق شد حکم دادخواهی خود را در رابطه با شکایت از این باشگاه دریافت کند. شکاری که بعد از جدایی از تراکتور، پرونده شکایت خود را در کمیته انضباطی و تعیین وضعیت به جریان انداخته بود، موفق به دریافت حکم آن شد. پس از فسخ یکطرفه قرارداد شکاری با تراکتور، این باشگاه اقدام بازیکن خودش را غیرقانونی خوانده و از او به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و در سمت مقابل شکاری و وکیلش که در تلاش برای مذاکره و توافق با باشگاه به نتیجه نرسیدند، متقابلاً شکایتی بابت جعل و دست بردن در قرارداد این بازیکن علیه تراکتور مطرح کردند. با بررسی‌های انجام شده و مسجل شدن تخلف باشگاه تراکتور، رأی به سود شکاری اعلام و قرارداد این بازیکن با تراکتور باطل شده و شکاری می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم خواهانش بپیوندد. مهدی صادقی، وکیل رضا شکاری در مورد پرونده این بازیکن گفت: «ما در این مدت تلاش زیادی کردیم که با مسئولان تراکتور به توافق و تفاهم برسیم تا کار به شکایت نکشد ولی این مسأله محقق نشد تا ماجرا از طریق قانونی دنبال شود. ما اگر شکایت خودمان را به فیفا و AFC ببریم این برای تراکتور دردسرساز خواهد شد و درگیر محرومیت‌های سنگین می‌شوند. ضمن اینکه بخش حقوقی ماجرا را از طریق مراجع قضایی هم پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسیم. برای باشگاه تراکتور آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این موضوع هرچه سریع‌تر بدون مشکل مرتفع شود و کار به شکایت و محرومیت نکشد.»
 
 
انتصاب مدیرعامل و سرپرست جدید پارس
صبح دیروز حمید افشاری به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پارس جنوبی جم معرفی و جایگزین بهرام رضاییان شد. بعد از جدایی رضاییان از مدیرعاملی باشگاه، ایوب چراغی، سرپرست پارس جنوبی هم استعفا کرده بود و به همین خاطر سیدعظیم حسینی به عنوان سرپرست جدید این تیم منصوب و معرفی شد. رضاییان و چراغی طی سال‌های گذشته عملکرد موفقی در پارس جنوبی داشتند و روزهای نسبتاً خوبی را برای این تیم رقم زده بودند و حالا با جدایی آنها مشخص نیست چه اتفاقاتی درانتظار این تیم جنوبی خواهد بود.
 
 
تغییر سرمربی تیم فوتسال زنان حفاری
اخراج و تغییر سرمربی تیم فوتسال زنان حفاری اهواز در شرایطی اتفاق افتاد که حدود چهار هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است. مینا بارانی، سرمربی سابق تیم فوتسال زنان حفاری اهواز می‌گوید: «طبق آنچه در قرارداد من نوشته شده بود باید تیم را به مرحله پلی‌آف می‌آوردم که این اتفاق افتاد و تیم ما به این مرحله راه یافت. با این تفاسیر سایپا هم باید مربی خود را عوض کند چون این هفته شکست خورده است! سرپرست تیم با چند بازیکن صحبت کرده و نمی‌دانم در آن جلسه چه چیزهایی گفته شده که در مرحله نهایی تیم ما مثل تیم دسته سومی برابر هیأت خراسان رضوی بازی کرد. قرارداد بازیکنان تا یکشنبه داده نشده بود، اما بعد از اخراج من 40درصد از مبالغ قراردادشان به آنها پرداخت شد. هماهنگی سالن و بازیکنان و کارهایی که برعهده سرپرست است را من انجام می‌دادم اما خانم سرپرست کارهای فنی که وظیفه من بود را انجام می‌داد. به خاطر احترام به باشگاه خیلی صبوری کردم اما وقتی باشگاه به من بی‌احترامی می‌کند مجبورم سکوتم را بشکنم. متأسفانه دست‌هایی پشت پرده برای برکناری من وجود داشت.» درعین حال سالار محمدنیا، مدیرعامل باشگاه حفاری اهواز می‌گوید: «کمیته فنی ملی حفاری با توجه به نتایجی که سرمربی تیم در مرحله نهایی کسب کردند، چنین تصمیمی را گرفت، چون تیم به شوک نیاز داشت.»
 
 
نساجی همچنان باید ببرد 
بعد از شکست نساجی در خانه و در برابر ملوان که در چارچوب جام حذفی رقم خورد، انتقادات از شاگردان ساکت الهامی بالا گرفت و حتی سرپرست مدیرعاملی باشگاه به بهانه اینکه بازیکنان 65درصد دریافتی داشتند، برخی از آنها را متهم به کم‌کاری کرد در حالی که مشخص بود بازیکنان تیم  نساجی در بازی با ملوان هم اشتیاق زیادی برای رسیدن به گل داشتند اما دفاع چند لایه ملوان و همچنین نمایش خوب مدافعان و دروازه‌بان تیم به آنها اجازه گلزنی نداد. این اشتیاق در بازی با مس هم به خوبی نشان داده شد به طوری که در نهایت نساجی با گل شاهین ثاقبی به سه امتیاز ارزشمند رسید. در حالی که انتظار می‌رفت این برد نساجی را دست‌کم به صورت موقت از جمع دو نامزد سقوط خارج کند، اما این اتفاق رخ نداد. به این دلیل که در هفته بیست و دوم هم سایپا از حریف خود امتیاز گرفت و هم ذوب‌آهن. سایپا در تبریز در برابر ماشین‌سازی به نتیجه 2- 2 رسید و ذوب‌آهن هم در تهران استقلال را با دو گل از پیش رو برداشت که نتیجه این بازی غیرمنتظره بود. فاصله نساجی با ذوب‌آهن تنها دو امتیاز است و تیم مازنی برای اینکه در جدول بازی‌ها باقی بماند باید به بردهای خود ادامه دهد.

Page Generated in 0.0050 sec