printlogo


کد خبر: 229111تاریخ: 1400/2/21 00:00
مصاحبه

حقدوست: نتیجه تمرینات سخت به پیروزی منجر شد
مجتبی حقدوست،هافبک ذوب‌آهن اصفهان که در بازی با استقلال مثل یک ستاره درخشید و ۲ پاس گل زیبا داد، درباره پیروزی ۲ بر صفر مقابل تیم سابقش می‌گوید: «استقلال تیم بسیار خوبی است و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند. ذوب‌آهن هم با توجه به شرایطی که در جدول دارد با تمام انگیزه و تلاش وارد زمین مسابقه شد. 
خدا را شکر نتیجه زحمات و تمرینات سخت ما به پیروزی منجر شد. شرایط مسابقه طوری پیش رفت که تغییر سیستم دادیم و به ضدحملات چشم دوختیم.» حقدوست درباره ارسال ۲ پاس گُل مقابل استقلال توضیح می‌دهد: «این پیروزی نتیجه تلاش تمام بازیکنان ذوب‌آهن هست؛ من هم به عنوان بازیکن ذوب‌آهن توصیه‌های کادرفنی را در زمین پیاده کردم.» هافبک ذوب‌آهن درباره تقابل با تیم سابقش و بازگشت به استقلال در پایان فصل می‌گوید: «در حال حاضر با ذوب‌آهن قرارداد دارم و به همین خاطر درباره پیشنهاد استقلال صحبتی ندارم؛ چرا که تمرکزم روی بازی‌های تیم است. ان‌شاءالله بعد از پایان فصل بر حسب شرایط به آینده فکر می‌کنم.»
 
 
محمدزاده: گلم تقدیم به حدادی‌فر
وحید محمدزاده، مدافع ذوب‌آهن اصفهان که در بازی با استقلال یک گل زیبا به ثمر رساند و در کار دفاعی هم خیلی خوب ظاهر شد، درباره پیروزی مقابل آبی‌های پایتخت می‌گوید: «قبل از این بازی با توجه به برد نساجی و تساوی سایپا می‌دانستیم که باید برنده از زمین بیرون بیاییم، خدا را شکر 3امتیاز مهم را برابر استقلال گرفتیم. چنین بردهایی می‌تواند شخصیت تیمی ما را بالاتر ببرد و خوشحالم تیم پرقدرتی مثل استقلال را در تهران شکست دادیم. البته این را هم باید بگویم که در تعطیلی مسابقات لیگ برتر، کادر فنی ما خیلی زحمت کشید. ما تمرینات فشرده و چند بازی دوستانه خوب انجام دادیم تا آماده این بازی شویم و شکست دادن استقلال، نتیجه تلاش چند هفته‌ای ما بود.» محمدزاده در ارتباط با گلی که در بازی با استقلال به ثمر رساند، توضیح می‌دهد: «خیلی خوشحالم گل زدم و در برد تیمم نقش داشتم. این گل را هم به قاسم حدادی‌فر تقدیم می‌کنم که جایش در زمین مسابقه خالی بود و می‌دانم بابت این برد خیلی خوشحال شد. قبل از بازی هم، کاظمی مدافع راست ما و همچنین یکی از ماساژورهای تیم به من گفته بودند که گل می‌زنم و خوشبختانه پیش‌بینی آنها هم درست از آب درآمد.» مدافع ذوب‌آهن درباره اینکه آیا این تیم همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند؟ می‌گوید: «ما حتی زمانی هم که خیلی بد نتیجه می‌گرفتیم اصلاً به سقوط فکر نمی‌کردیم. خوشبختانه با آمدن مجتبی حسینی شرایط تیم تغییر کرده و حالا به این فکر می‌کنیم خودمان را به رده ششم یاهفتم برسانیم چون فاصله امتیازها نزدیک است و می‌توانیم در جدول یک تکان اساسی به خودمان بدهیم.»
 
 
ابراهیم‌زاده: برای این بازی ۲۵روز تمرین کرده بودیم
مسعود ابراهیم‌زاده، مدافع ذوب‌آهن اصفهان که تیمش توانست مقابل استقلال به پیروزی برسد، می‌گوید: «خوشبین هستم که صد درصد در لیگ برتر می‌مانیم. قبلاً هم گفته بودم جایگاه ذوب‌آهن در اینجای جدول نیست و قطعاً رتبه ما بالاتر از این هم خواهد رفت و ان‌شاءالله به هدفی که داریم، برسیم.» ابراهیم‌زاده در مورد پیروزی بزرگ تیمش مقابل استقلال در استادیوم آزادی می‌گوید: «بازی خیلی خوبی بود. توانسته بودیم استقلال را خوب آنالیز کنیم. آنها جزو تیم‌های شناخته شده لیگ برتر هستند. به طور کلی بازی کردن جلوی استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی سخت است. 25 روز تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته و آنالیزهای خوبی انجام داده بودیم. کادرفنی و بچه‌های تیم خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند.»
 مدافع ذوب در مورد عملکرد خط دفاعی و شهاب گردان ادامه می‌دهد: «می‌دانستیم استقلال خط حمله زهرداری دارد و قدرتشان را در بازی‌های آسیایی ثابت کردند اما توانستیم با آنالیزشان، نقطه قوت‌شان را شناسایی کنیم. با مهار قایدی، دیاباته و مطهری مانع از گلزنی آنها شدیم. شهاب گردان نیز گلر باتجربه‌ای است و یکی از بهترین روزهایش را پشت سرگذاشت.»
 

 


Page Generated in 0.0049 sec