printlogo


کد خبر: 229108تاریخ: 1400/2/20 00:00
فرهاد کادوی یحیی و محرم را پس فرستاد
سخت تر از آسیا

هیچ‌کس تصور نمی‌کرد تیم نخست گروه c لیگ قهرمانان آسیا که موفق شد به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند، در مقابل تک موقعیت‌هایی که نصیب ذوب‌آهن شد، زانو بزند و دو بار دروازه خود را به روی حملات حریف باز شده ببیند. گل اول روی ضربه ایستگاهی حقدوست و ضربه سر محمد‌زاده در دقیقه 7 حاصل شد و گل دوم هم دقیقه 60 با ضربه مهار نشدنی پای چپ میلاد جهانی. روی هر دو گل تعلل و ناهماهنگی در بخش دفاعی استقلال بسیار ملموس بود؛ بخصوص گل دوم که با اشتباه مسلم عارف غلامی و رشید مظاهری حاصل شد تا میهمان اصفهانی در شبی رویایی بتواند 3 امتیاز شیرین و ارزشمند از تهران با خود به سی و سه پل ببرد. این نتیجه هر اندازه برای ذوب‌آهن گره‌گشا بود برای استقلال طعم تلخی داشت. استقلال در بازی قبل مقابل پیکان نیز در خانه به نتیجه‌ای جز تساوی دست نیافت و 2 امتیاز نیز آنجا از کف داد تا در مجموع دو بازی اخیر خود در تهران فقط یک امتیاز به دست آورده باشد. این وضعیت بیش از همه در شبی که سپاهان و پرسپولیس در اصفهان به تساوی رسیده بودند، فرهاد مجیدی و شاگردانش را از رسیدن به قهرمانی در لیگ بیستم دور کرد تا کورسوی امید برای رسیدن به صدر جدول نیز با این نتیجه از کف برود و استقلال بفهمد که بازی‌های لیگ به مراتب دشوارتر از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا است و اگر بخواهد با همین فرمان پیش برود، شاید به کلی دستش از رسیدن به جام حذفی هم دور بماند چون به زودی باید با همین ذوب‌آهن زیرک در جام حذفی هم بازی کند که اگر آنجا نیز نتیجه مطلوبی به دست نیاید پروژه رسیدن به جام به کلی به بن‌بست خواهد خورد و شانس فرهاد مجیدی برای ادامه مربیگری در استقلال کمتر خواهد شد.
ترکیب استقلال: رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ (65- آرمان رمضانی)، سبحان خاقانی (56- ارسلان مطهری)، آرش رضاوند (46- مهدی مهدی‌پور)
سرمربی: فرهاد مجیدی
ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی (74- علی خدادادی)، رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری (1+90- مارکو بیدوف)، محمدعلی کاظمی، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی‌مهر، مجتبی حقدوست(86- مهرداد قنبری)
سرمربی: مجتبی حسینی
 

Page Generated in 0.0052 sec