printlogo


کد خبر: 229041تاریخ: 1400/2/19 00:00
مصاحبه و خبر

تیم رسانه‌ای باشگاه دور از تمرین
فرهاد مجیدی بعد از بازگشت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اجازه نداده عکاس این باشگاه در تمرینات حضور یابد. مجیدی در عربستان هم تلاش می‌کرد همواره تیم رسانه‌ای را از تمرین تیمش دور نگه دارد. او به مدیر رسانه‌ای باشگاه که روز گذشته از سمتش کناره‌گیری کرد نیز اجازه حضور در تمرینات را نمی‌داد. این تصمیم هیچ‌گاه مورد قبول مسئولان رسانه‌ای باشگاه استقلال نبود اما آنها ترجیح می‌دادند به جهت حفظ آرامش تیم صحبتی به میان نیاورند. با این حال رویه فرهاد مجیدی بعد از لیگ قهرمانان آسیا هم هیچ تغییری نکرده است و او همچنان ترجیح می‌دهد تیم رسانه‌ای را از خودش دور نگه دارد. شاید با انتخاب فرد جدید تا حدی تیم رسانه‌ای به سرمربی استقلال نزدیک شود. به هر حال لازمه موفقیت یک تیم نزدیکی بخش رسانه‌ای با سرمربی است و نباید از این موضوع غافل بود.
 
 
سرخاب: قایدی نباید برود
عباس سرخاب، بازیکن سابق استقلال که با این تیم قهرمان آسیا هم شده بر این باور است که مهدی قایدی تا قهرمانی در آسیا باید در کنار استقلال باشد. سرخاب می‌گوید: «متأسفانه هر روز خبری در خصوص پیشنهاد تیم‌های ثروتمند عربی به بازیکنی مثل مهدی قایدی به گوش می‌رسد که این اخبار می‌تواند قایدی جوان را وسوسه کند. مدیریت باشگاه استقلال امروز نقش مهم و حساسی در سرنوشت این تیم دارد. آنها باید به بهترین شکل ممکن این جریان را مدیریت کنند تا هیچ ستاره‌ای با هیچ قیمتی از ترکیب استقلال کم نشود. تأکید می‌کنم هیچ پولی ارزش یک قهرمانی در آسیا و کسب ستاره سوم را ندارد. شرایط استقلال به نوعی است که احساس می‌شود قادر به راهیابی به فینال آسیا باشد.» سرخاب ادامه داد: «اگر آبی‌پوشان از سد الهلال عبور کنند که این امری کاملاً امکانپذیر است، راه دشواری تا رسیدن به فینال باقی نمی‌ماند. حالا که تحقق رویای ستاره سوم در دسترس‌تر از همیشه است، به مدیران استقلال تأکید می‌کنم از همه دارایی‌های این باشگاه با دقت مراقبت کنند چون در غیر این صورت باید پاسخگو باشند.» البته بعید است که مسئولان باشگاه استقلال بتوانند در مقابل پیشنهادهای خوبی که از قطر برای قایدی می‌رسد تاب و تحمل کنند و به احتمال زیاد قایدی از استقلال جدا خواهد شد.
 
 
ادعای یک رسانه سعودی: الهلال شاید به تهران برود
در حالی که ابتدا سعودی‌ها خبر از برگزاری دیدار استقلال و الهلال در کشور خود داده بودند و حتی گفته شد که تمام بازی‌ها به طور متمرکز در این کشور برگزار می‌شود حالا یکی دیگر از خبرنگاران سعودی مدعی شده که بازی استقلال و الهلال در تهران برگزار می‌شود. این خبرها هرگز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تأیید نشده و تصمیم‌گیران در کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان اعتقاد دارند به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید بازی‌ها به شکل مجتمع در یک کشور برگزار شود که شانس قطر بسیار بالا است. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز پیرامون برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم‌ نهایی تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده و باید دید در آینده پیرامون این موضوع چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد. احتمال برگزاری بازی‌ها به طور متمرکز در کشور امارات هم وجود دارد.
 
 
ویاش بواش روی نیمکت الهلال؟
مسئولان باشگاه الهلال عربستان بعد از برکناری مربی پیشین خود تا پایان این فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، ژوزه مورایس پرتغالی را به مدت 2 ماه به خدمت گرفتند. قرارداد این سرمربی با الهلال موقت بوده و مدیریت آبی‌های ریاض به سرپرستی فهد بن نافل به دنبال جذب یک سرمربی پر آوازه دیگری است تا در فصل آینده و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، هدایت الهلال را بر عهده بگیرد. نام‌های زیادی همچون لوسین فاوره، ژوزه ژسوس و دی متئو پیرامون نیمکت الهلال چرخ می‌زند اما به تازگی نام ویاش بواش، سرمربی سابق پورتو و چلسی نیز در رسانه‌های سعودی به چشم می‌خورد و احتمال دارد این مربی در نهایت سکان هدایت آبی‌پوشان سعودی را به خدمت بگیرد. دیدار استقلال و الهلال عربستان 23 شهریورماه برگزار می‌شود.

 


Page Generated in 0.0059 sec