printlogo


کد خبر: 229040تاریخ: 1400/2/19 00:00
وریا قطعاً به پرسپولیس می‌رسد
اسماعیلی معمای استقلال در دربی

میان مصدومان کنونی استقلال وضعیت وریا غفوری و شیخ دیاباته بهتر از دو بازیکن دیگر است. 
دیاباته حتی می‌تواند با احتیاط در بازی با ذوب‌آهن هم به میدان برود و برای دقایقی در رأس خط حمله تیمش بازی کند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دیاباته تا دربی شرایط بهتری هم پیدا خواهد کرد و احتمالاً در آن بازی فیکس خواهد بود.
 وضعیت وریا غفوری هم به گونه‌ای است که تا دربی به اوج آمادگی می‌رسد. وریا که در لیگ قهرمانان آسیا دو بار توانست عنوان برترین بازیکن زمین را به دست آورد، ترجیح داد در بازی با ذوب‌آهن کنار استقلال نباشد تا برای دربی در اوج آمادگی باشد. 
البته وریا هم شرایطی مشابه شیخ دیاباته دارد و اگر بازی با ذوب اهمیت بسیاری برای استقلال داشت قطعاً او با درد هم که شده برای تیمش به میدان می‌رفت اما به دلیل اینکه بازی با ذوب‌آهن چندان حساس نیست و از سویی احمد موسوی هم در پست دفاع و هافبک راست عملکرد خوبی داشته، وریا ترجیح می‌دهد در این بازی حضور نداشته باشد.
 با این حال اما شرایط فرشید اسماعیلی متفاوت‌تر است و اگر روند بهبودی این بازیکن تا بازی با پرسپولیس به خوبی طی نشود، او در بازی حساس جمعه شب نیز نمی‌تواند در ترکیب تیم خود قرار  بگیرد.
 البته تعویق دو روزه بازی‌ها سبب شد امیدواری برای بازگشت این بازیکن بیشتر شود اما شاید این دو روز هم کمکی به بازیکن مصدوم استقلال نکند تا در آن بازی به میدان برود. با این حال سرمربی استقلال از پزشک معتمد خود خواسته وضعیت این بازیکن را به دقت مورد بررسی قرار دهد تا اگر شد از وجود  او در دربی استفاده کند. باید دید که تلاش پزشک معتمد مجیدی چه خواهد شد و آیا او می‌تواند این بازیکن را که در لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی داشت به بازی حساس با رقیب سنتی برساند یا خیر. پیش از این تردیدهایی هم در مورد محمد نادری وجود داشت، ولی او توانست خودش را به بازی ذوب‌آهن برساند.  البته سرمربی استقلال قصد دارد در بازی با ذوب‌آهن به برخی دیگر از بازیکنان تیمش هم استراحت دهد تا برای بازی جمعه شب مقابل پرسپولیس آماده‌تر باشد. هر چند که بازی با ذوب‌آهن را هم نباید آنچنان ساده گرفت. ذوبی‌ها در حال سقوط هستند و اگر باز هم امتیاز از دست دهند و کمی لغزش داشته باشند، هیچ بعید نیست که در نهایت به لیگ پایین‌تر سقوط کنند به همین دلیل شاگردان مجتبی حسینی با انگیزه مقابل استقلال قرار می‌گیرند و بازیکنانی که در ترکیب آبی‌ها قرار می‌گیرند باید با انگیزه برابر این تیم اصفهانی حاضر شوند.
 

Page Generated in 0.0047 sec