printlogo


کد خبر: 229039تاریخ: 1400/2/19 00:00
قول باز شدن پنجره نقل و انتقالات
نشست تمدید لیست مجیدی لغو شد!

صبح دیروز قرار بود در محل باشگاه استقلال نشستی میان اعضای هیأت مدیره برگزار شود اما این نشست بدون اینکه بحثی میان اعضا انجام شود، لغو شد!
عصر جمعه گذشته نیز زمزمه‌هایی درباره لغو احتمالی این نشست به گوش می‌رسید که با اتفاقاتی که در جریان حضور اعضای هیأت مدیره در باشگاه رخ داد، مشخص شد این گمانه‌زنی‌ها کاملاً درست بوده و قرار نیست در راستای تمدید قرارداد برخی بازیکنان نشستی میان مدیران برگزار شود.
در این شرایط که بسیاری احتمال می‌دادند این نشست به دلایلی لغو خواهد شد، مشخص نشد که اساساً چرا اعضای هیأت مدیره در محل این باشگاه حضور یافتند و ماجرای لغو نشست هیأت مدیره از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی نشد؟! به هر حال در عصر ارتباطات به سادگی می‌توان این مسائل را اطلاع‌رسانی کرد و نیازی هم به حضور فیزیکی برخی اعضای هیأت مدیره در محل این باشگاه نبود.
شاید هم این همه سناریوسازی شد تا برخی اعضای هیأت مدیره مقابل دوربین خبرنگاران قرار بگیرند و با زبان بی‌زبانی اعلام کنند که مشکلی ندارند و دستگیر نشده‌اند! به هر حال سؤال‌های پاسخ نداده بسیاری به دنبال لغو این نشست باقی مانده که مدیران باشگاه استقلال باید به آن پاسخ دهند.
نباید فراموش کنیم مهم‌ترین مبحث نشست لغو شده دیروز در باشگاه استقلال تصمیم‌گیری درباره لیست آتی این باشگاه بود؛ لیستی که قرار بود از سوی مجیدی نوشته و در اختیار هیأت مدیره قرار بگیرد تا آنها در راستای تمدید قرارداد برخی بازیکنان اقدام کنند اما ظاهراً اتفاقاتی در پس پرده در حال رخ دادن است که گرفتن لیست از مجیدی را به تأخیر بیندازند. شاید مشخص نبودن وضعیت دولت و تغییراتی که در این راستا رخ می‌دهد یکی از دلایل باشد. شاید هم برخی اعضای هیأت مدیره گرفتن لیست از مجیدی را در این برهه تصمیمی عجولانه می‌دانند و بر این باورند که باید تا مشخص شدن نتایج استقلال (در لیگ برتر و جام حذفی) باید قدری تحمل کرد و بعد از مجیدی لیست خواست.
در همین راستا نامداری، یکی از مشاوران هیأت مدیره باشگاه استقلال که به نوعی حکم عابر بانک را هم در باشگاه استقلال ایفا می‌کند درباره لغو این نشست توضیحاتی داد. او گفت: «من هوادار هستم و هوادار می‌مانم. اطلاعی هم از جلسه ندارم!» نامداری در ادامه صحبت‌هایش گفت: «در زمینه پرداخت طلب لکیچ و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال مشکلاتی وجود دارد که در حال رفع آن هستیم.» نامداری درباره اینکه آیا مجیدی لیستی به باشگاه داده نیز ابراز بی‌اطلاعی کرد: «من در جریان ارائه لیست از سوی مجیدی نیستم و این موضوع را از مددی بپرسید.»
توضیحات نامداری نشان می‌دهد مدیران استقلال در برهه کنونی عزمی برای تصمیم‌گیری پیرامون لیست استقلال ندارند اما باید توجه داشت که استقلال در سال‌های اخیر همواره به دلیل تأخیر در تمدید قرارداد برخی ستاره‌های خود لطمه‌های بسیاری دیده و عرصه نقل و انتقالاتی را به رقبای اصلی خود باخته است. اگر مدیران استقلال در هفته‌های آتی به سرعت پیرامون این موضوع مهم اقدام نکنند، بدون شک با مشکلاتی مواجه خواهند شد و فصل آینده هم ممکن است برخی ستاره‌ها که حضورشان منجر به تقویت هرچه بیشتر تیم می‌شود، جدا شوند.
 
قول باز شدن پنجره نقل و انتقالات
حضور نمایشی اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در محل این باشگاه که با انتقاد‌هایی از سوی رسانه‌ها همراه بود در نهایت به پایان رسید اما در خلال این رفت و آمد بی‌ثمر خلیل‌زاده، عضو هیأت مدیره استقلال اعلام کرد که قرار است پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به زودی باز شود. البته این هم مسأله حادی نیست چون تا زمان شروع دوباره نقل و انتقالات زمان مناسبی باقی است و استقلال هم تا آن روز نمی‌تواند در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام کند.
 

Page Generated in 0.0049 sec