printlogo


کد خبر: 229027تاریخ: 1400/2/19 00:00
طنزیم
آنتن‌های سوپرلیگ

هومن جعفری
 
یکی از نکات جالب در استقلال این است که در این تیم دیگر پزشکان تیم هم حاشیه امنیت ندارند! سابقاً اعضای هیأت مدیره مدیرعامل، مربیان و بازیکنان بودند که چند ماه یکبار عوض می‌شدند اما استقلال برای دومین بار در شش هفت ماه اخیر پزشک خودش را هم تغییر داد. تدارکاتچی را هم که چند وقت پیش عوض کرده بودند. الان هم قرار است مدیر رسانه را عوض کنند. زمین تمرین هم که یک ماه یکبار عوض می‌شود! تنها چیزی که در استقلال ثبات دارد بی‌ثباتی است!
***
خبر آمده که سه باشگاهی که همچنان در سوپرلیگ باقی مانده‌اند برای هفت باشگاه انصراف‌دهنده نامه‌ای هشدارآمیز ارسال کرده‌اند و آنها را به برخورد با عواقب حقوقی کارشان تهدید کرده‌اند. این وسط برای من این سؤال پیش آمده که اینها دوازده تیم بودند. سه تا مانده‌اند که برای هفت تای دیگر بیانیه تهدیدآمیز فرستاده‌اند اما کسی با دو تای دیگر کار ندارد! سؤال اصلی اینجاست که آیا دو تیم باقیمانده آنتن تشریف دارند؟ آیا این دو تیم خبرها را به آن سه تیم می‌رسانند؟
اگر یادتان باشد آث میلان، یوونتوس، اینترمیلان، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، چلسی، آرسنال، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام، باشگاه‌هایی بودند که به طور مشترک حضور خود در سوپرلیگ اروپایی را اعلام کردند.
رئال، بارسا و یوونتوس که مثل شیر سر حرفشان هستند. اینها نامه نوشته‌اند برای شش به اضافه یک یعنی 6 تیم انگلیسی به اضافه اتلتیکو! با کم کردن این تیم‌ها از آن تیم‌ها، متوجه می‌شویم که آث میلان و اینتر میلان آنتن‌های گروه هستند! می‌بینید این رفتارهای زشت را؟ کسی نیست به مدیران این تیم بگوید: شما بچه بودید در مدرسه هم از این کارها می‌کردید؟‌!
 

Page Generated in 0.0049 sec