printlogo


کد خبر: 229014تاریخ: 1400/2/19 00:00
با وجود اینکه در اردوی سرخ‌ها خبری از پاداش نیست
پاداش شکست پرسپولیس: نفری 80 میلیون!

از حساسیت بازی سپاهان – پرسپولیس هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. دو تیم به شدت به همدیگر احترام می‌گذارند و البته ظاهراً مشکلی با هم ندارند اما این بازی همواره با حاشیه‌های ریز و درشت متعددی همراه بوده که بعضاً روی کیفیت فنی مسابقه هم تأثیر گذاشته است.
اگر برد با رأی کمیته انضباطی فصل گذشته را کنار بگذاریم از آخرین برد پرسپولیس مقابل سپاهان در لیگ برتر سه سال و سه ماه می‌گذرد. آخرین برد سپاهان مقابل پرسپولیس در لیگ برتر و در اصفهان هم 5 سال و 9 ماه قبل اتفاق افتاده است. تاریخچه تقابل‌های دو تیم، اینکه سپاهان می‌خواهد با کسب پنجمین قهرمانی لیگ برتر به رکورد پرسپولیس در این آیتم برسد و حاشیه‌های بر جای مانده از بازی برگشت فصل قبل نتیجه این مسابقه را برای هر دو تیم به شدت حیاتی کرده و هر دو تیم همه کار خواهند کرد تا در این بازی بزرگ برنده باشند.
نکته جالب در مورد اعلام پاداش برای این پیروزی است. پرسپولیسی‌ها که بابت سه برد در دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نفری 800 دلار(کادر و بازیکنان) پاداش گرفته‌اند همچنان منتظرند تا باشگاه پاداش دو برد دور برگشت‌شان را هم به آنها پرداخت کند. در عین حال نکته‌ای که در طول فصل مورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس بوده اینجاست که آنها در ازای بردهای لیگ برتری‌شان هیچ پاداشی نگرفتند. پرسپولیس تا اینجای فصل 11 برد به دست آورده اما باشگاه هیچ پاداشی برای این بردها پرداخت نکرده و ظاهراً پیروزی مقابل سپاهان هم هیچ پاداشی نخواهد داشت. در واقع بازیکنان دنبال این بودند تا ببینند آیا باشگاه برای این مسابقه فینال‌گونه پاداشی در نظر گرفته یا نه اما به جواب مشخصی حداقل تا دیروز نرسیده بودند.
این اتفاق در حالی می‌افتد که سپاهانی‌ها برای این بازی پاداش گزافی در نظر گرفته‌اند و به بازیکنان قول پاداش 80 میلیون تومانی برای هر نفر را داده‌اند. این مسأله البته زودتر از هر کسی به گوش بازیکنان پرسپولیس رسیده و آنها هم به کادر فنی انتقال داده‌اند تا بلکه از باشگاه بخواهند در صورت پیروزی در ال‌کلاسیکوی ایرانی به آنها هم پاداش قابل توجهی پرداخت شود.
در عین حال همه از وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس خبر دارند و اگر قرار باشد پولی بابت پاداش پرداخت شود صدری رئیس هیأت مدیره باز هم مثل دفعات قبلی باید مبلغی گزاف از شرکت یا فردی قرض کند و منتظر بازپرداخت آن بعد از وصول پاداش‌های باشگاه از‌ ای اف سی و فیفا بماند.

Page Generated in 0.0054 sec