printlogo


کد خبر: 229012تاریخ: 1400/2/19 00:00
خبر

بازی حذفی در بوشهر
طبق برنامه سازمان لیگ بازی پرسپولیس مقابل شاهین بندرعامری بوشهر به جای بازی در استادیوم کوچک و کم امکانات میزبان در شهرستان بوشهر و ورزشگاه شهید مهدوی برگزار خواهد شد. این بازی طبق برنامه ساعت 20:30 دقیقه سه‌شنبه 28 اردیبهشت ماه و از مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.
 
 
خبر تکراری الرایه
هفته پیش بعد از اینکه سایت استاد الدوحه قطر خبر از توافق محمد حسین کنعانی‌زادگان با الاهلی قطر داد سایت روزنامه الرایه هم این خبر را بازتاب داد. حالا دوباره الرایه این خبر را منتشر کرده و در رسانه‌های داخلی هم بازتاب داده شده است که چیز تازه‌ای نیست اما نشان می‌دهد کنعانی به الاهلی کاملاً نزدیک شده.
 
 
درخواست از سازمان لیگ
مدیران باشگاه پرسپولیس دیروز با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کردند با توجه به اتفاق‌های دیدار سال گذشته این تیم مقابل سپاهان که در نهایت سبب لغو آن مسابقه شد و همچنین مسائلی که در سال‌های اخیر در زمان سفر سرخپوشان به اصفهان رخ داده تمهیدات ویژه‌ای برای جلوگیری از تکرار آن مسائل در نظر گرفته شود.
 مدیران باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ درخواست کرده‌اند از تجمع هواداران حریف مقابل فرودگاه و هتل برای جلوگیری از تمرکز بازیکنان و کادرفنی جلوگیری شود.
همچنین رعایت کامل مسائل مربوط به پروتکل‌های بهداشتی مقابل فرودگاه و هتل، جلوگیری از ورود میهمانان اضافی، صدور کارت برای برخی عوامل و میهمان‌های تیم حریف بیش از ظرفیت مجاز، ورود تماشاگران به داخل ورزشگاه با هر عنوانی و درنظر گرفتن امنیت تیم پرسپولیس از دیگر مواردی است که مدیریت باشگاه پرسپولیس در نامه خود به سازمان لیگ روی آن تأکید کرده است.

Page Generated in 0.0057 sec