printlogo


کد خبر: 229006تاریخ: 1400/2/19 00:00
خبر

بکام خواهان بازیکن سابق منچستریونایتد
اینتر میامی به دنبال جذب اشلی یانگ، مدافع اینتر است. این بازیکن 35ساله که با آنتونیو کونته در این فصل فاتح سری آ شده، در پایان فصل و با اتمام قراردادش از اینتر جدا خواهد شد.
باشگاه دیوید بکام در MLS قصد دارد با واتفورد بر سر جذب او رقابت کند. واتفورد حاضر است در صورت بازگشت به لیگ برتر، قراردادی 12ماهه با یانگ امضا کند. یانگ هم گفته که برایش سخت است پیشنهاد باشگاه دوران کودکی‌اش را رد کند. یانگ در ده‌سالگی راهی واتفورد شد و 110 بازی هم برای تیم بزرگسالان واتفورد انجام داده است. او در سال 2007 با قیمت 9/65 میلیون پوند به استون ویلا پیوست.
بکام مشتاق آن بوده که بینش خود را در باشگاه اینتر میامی پیاده کند و می‌خواهد بازیکنانی خریداری کند که تیمش را تقویت کنند. فیل نویل مربی این تیم است و گونسالو ایگواین، بلز ماتوییدی و رایان شاکراس هم در این تیم حضور دارند.
 
 
تمدید قرارداد نیمار با پاری‌سن‌ژرمن
بارسا ناراحت شد، رئال خوشحال
ماجرای تمدید قرارداد نیمار با پاری‌سن‌ژرمن به پایان خود رسیده است. طبق گزارش اکیپ، پی‌اس‌جی به‌زودی اعلام می‌کند که این بازیکن قراردادش را تا سال 2026 تمدید خواهد کرد. قرارداد فعلی نیمار در سال 2022 منقضی می‌شد و تأخیر در تمدید آن باعث شده بود شایعات زیادی پیرامون بازگشت او به بارسلونا شکل بگیرد، هرچند که بارسا اوضاع مالی خوبی ندارد.
خبر تمدید قرارداد نیمار همچنین رئال مادرید را خوشحال می‌کند. آنها حالا با احتمال بیشتری می‌توانند کیلیان امباپه را از پاریس بخرند، چرا که این باشگاه به هیچ وجه حاضر نبود هر دو ستاره‌اش را از دست بدهد. حالا که قرارداد نیمار تمدید می‌شود، امباپه کار آسان‌تری برای رسیدن به رویایش، که بازی در رئال است، خواهد داشت.
با انتشار این خبر که نیمار تا سال 2026 در پی‌اس‌جی می‌ماند، بارسلونا باید با این واقعیت کنار بیاید که این ستاره برزیلی دیگر به نوکمپ برنخواهد گشت. در سال 2019 بود که جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس وقت بارسلونا، تلاش کرد او را برگرداند، اما پی‌اس‌جی حاضر به مذاکره نشد. خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه هم دوست داشت نیمار دوباره کنار لیونل مسی بازی کند.
لاپورتا می‌خواست 100 میلیون یورو برای جذب دوباره او جور کند، تا هم ارزش برند بارسلونا را بالاتر ببرد، هم نتایج تیم در میدان را بهتر کند، و هم مسی را راضی کند. اما نه. نیمار تا 34سالگی در پی‌اس‌جی خواهد ماند.
 

 


Page Generated in 0.0048 sec