printlogo


کد خبر: 229004تاریخ: 1400/2/19 00:00
مصاحبه و خبر

معبودی: مقابل تراکتور دنبال تساوی نیستیم
 عزیز معبودی، مدافع پیکان که برای بازی با تراکتور آماده شده، درباره این بازی حساس که امشب برگزار می‌شود، می‌گوید: «وضعیت تیم ما خوب است و تمرینات خوبی را هم پشت‌سر گذاشته‌ایم تا آماده بازی با تراکتور شویم. ما با تیمی روبه‌رو می‌شویم که نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفت و بدون باخت به مرحله بعدی صعود کرد، حالا آنها روحیه بالایی دارند تا از بازی‌های عقب افتاده در لیگ برتر استفاده کرده و در جدول چند پله صعود کنند. ما اصلاً به این فکر نمی‌کنیم که تراکتور به خاطر انجام بازی‌های فشرده خسته است، اتفاقاً آنها در شرایط بازی قرار دارند و بابت این موضوع خودمان را فریب نمی‌دهیم. این درست است که تراکتور در شرایط بسیار خوبی قرار دارد ولی پیکان هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و کیفیت خوب خودش را در بازی‌های مهم و بزرگ نشان داده است. ما در این بازی حتی دنبال تساوی هم نیستیم و فقط به گرفتن 3 امتیاز فکر می‌کنیم تا جایگاه‌مان در جدول بهتر شود. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش گذاشته و در نهایت برنده از زمین بیرون بیاییم.» معبودی که در آلومینیوم شاگرد رسول خطیبی بود و حالا باید مقابل سرمربی سابق خود قرار بگیرد، درباره وضعیت خود هم توضیح می‌دهد: «شرایط من خوب است و خوشحالم پیکان را انتخاب کردم. من از آلومینیوم اراک جدا شدم چون در این تیم به من کم بازی می‌رسید. از طرفی تیم هم نتیجه می‌گرفت و طبیعتاً کادر فنی هم دوست نداشت تغییر زیادی در ترکیب ایجاد کند. با این شرایط تصمیم به انتخاب پیکان گرفتم و امیدوارم در این تیم بهترین عملکرد را داشته باشم.»
 
 
کربکندی: امیدوارم داور تحت تأثیر دربی نباشد
رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن امیدوار است بعد از بازی استقلال و ذوب‌آهن، هیچ‌یک از تیم‌ها بهانه داوری نداشته باشد. کربکندی که نسبت به تعویق ۲ روزه بازی معترض و گلایه‌مند است، با اشاره به دربی تهران که در هفته بیست و سوم برگزار خواهد شد، می‌گوید: «ما حالا در پیش بازی دربی هم هستیم. امیدوارم حالا که بی‌برنامگی‌ها اذیتمان کرده، داوران نخواهند رعایت دربی را بکنند تا حق به حق‌دار برسد و از نظر داوری دچار مشکل نباشیم و یک قضاوت خوب باشد. امیدوارم هر تیمی که از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند و شایسته‌تر است، برنده بازی باشد و ما دیگر بهانه قضاوت نداشته باشیم. اتفاقاً داور خوبی را هم انتخاب کرده‌اند ولی امیدوارم تحت تأثیر دربی نباشد.» عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به تمرینات شاگردان مجتبی حسینی ادامه می‌دهد: «تیم ما در این مدت تمرینات پرفشاری داشته است. ما سه اردوی سه، چهار روزه در این مدت داشته‌ایم. مجتبی حسینی سخت روی تیم کار می‌کند که امیدوارم به حق‌مان برسیم و از این شرایط و مشکلاتی که داریم، بیرون بیاییم تا سال بعد برنامه‌ریزی بهتری برای لیگ داشته باشیم.» کربکندی در رابطه با اینکه به نظر می‌رسد با آمدن مجتبی حسینی دیگر کسی به سقوط فکر نمی‌کند، می‌گوید: «هنوز جدول این را نمی‌گوید. ما الان تیم خیلی بهتری داریم. موقعیت کم می‌دهیم و موقعیت‌های بیشتری ایجاد می‌کنیم. حاشیه نداریم و آرامش داریم. اما بازی‌های سختی داریم. لیگ هم فرسایشی شده و بازیکنان و کادر فنی را اذیت کرده. سال‌های قبل این زمان لیگ تمام شده بود ولی امسال هنوز هشت بازی باقی مانده است. اینها مشکلاتی است که تمام تیم‌ها دارند. در مجموع امیدوارم امروز بازی خوبی برگزار شود و هیچ کدام از دو تیم دغدغه داور نداشته باشند.»
 
 
جوان 23 ساله جانشین حدادی‌فر
هافبک دفاعی جوان نیم‌فصل نخست تیم لیگ یکی هوادار تهران حالا باید در ذوب‌آهن به عنوان جانشین کاپیتان سبزپوشان اصفهانی تا پایان فصل به میدان برود. با مشخص شدن شرایط مصدومیت قاسم حدادی‌فر و پارگی رباط صلیبی او که برای سومین‌بار در دوران فوتبالی‌اش بود و باعث شد تا مجتبی حسینی نتواند از هافبک باتجربه خود تا پایان فصل استفاده کند، حالا گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین احتمالی او در ترکیب ذوب‌آهن در حال انجام است؛ تا پیش از مصدومیت حدادی‌فر، او در کنار سلطانی‌مهر کمربند میانه میدان ذوبی‌ها را تشکیل می‌دادند. اما حالا با مصدومیت کاپیتان ذوب‌آهن، در سه بازی گذشته مجتبی حسینی از سینا اسدبیگی هافبک دفاعی 23 ساله در ترکیب تیمش استفاده کرده است؛ او در دقیقه 79 بازی با پیکان به جای قاسم حدادی‌فر وارد زمین شد و در دو بازی بعدی مقابل صنعت‌نفت آبادان و پیکان به صورت کامل برای تیمش بازی کرد و نمایش خوبی داشت. اسدبیگی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل از تیم دسته اولی هوادار تهران به ذوب‌آهن پیوست، حالا به نظر می‌رسد با قطعیت مصدومیت حدادی‌فر، گزینه اول جانشینی او تا پایان فصل خواهد بود و باید 9 هفته چالشی را سپری کند؛ 9 هفته‌ای که نقطه آغاز آن تقابل با استقلال و هافبک‌های جنگنده این تیم است که کمربند میانی قدرتمندی دارد و اسدبیگی جوان مأموریت آن را دارد تا در میانه زمین اجازه بازی به هافبک‌های آبی را ندهد.
 

Page Generated in 0.0056 sec