printlogo


کد خبر: 228998تاریخ: 1400/2/19 00:00
لژیونرها

  باشگاه برایتون اشتباهش را تصحیح کرد
درج ملیت «ایرانی» بر صفحه جهانبخش
باشگاه برایتون پس از اعتراضات هواداران ایرانی اشتباه عجیب خود را تصحیح کرد. روز جمعه در سایت باشگاه برایتون اشتباهی از سوی این باشگاه رخ داد که عصبانیت هواداران ایرانی را به دنبال داشت.
در قسمت ترکیب باشگاه برایتون، روی صفحه مخصوص علیرضا جهانبخش در کادر ملیت او، چیزی نوشته نشده بود که همین مسأله اعتراضات بسیاری را به همراه داشت. در پی این اعتراضات، باشگاه برایتون اشتباه عجیب خود را تصحیح کرد و ملیت ایرانی بر روی کادر ستاره کشورمان ثبت شد. جهانبخش تابستان 2018 از آلکمار راهی برایتون شد و تاکنون برای این تیم انگلیسی 57 بار به میدان رفته است.
 
 
 روسیه کشور خوبی برای زندگی است
سردار آزمون: مردم اینجا شبیه ایرانی‌ها هستند
 مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ می‌گوید: «اوایل زندگی در کشور روسیه برایم سخت بود ولی روس‌ها مردمان خوب و رُکی هستند.»سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ سابقه بازی در تیم‌های روبین‌کازان و روستوف را هم در کارنامه دارد. آزمون چند سالی است که در روسیه زندگی می‌کند و در فاصله دو هفته مانده به پایان این فصل از مسابقات لیگ روسیه، با ۱۹ گل مدعی کسب عنوان آقای گلی هم محسوب می‌شود.
او در مصاحبه‌ای که اخیراً درباره زندگی و بازی در کشور روسیه داشت، گفت: «روسیه کشور خیلی خوبی است و مردمی با فرهنگ متفاوتی دارد. اوایل برایم سخت بود ولی آهسته آهسته عادت کردم. روس‌ها آدم‌های خوبی هستند و فرهنگ خوبی دارند. از نظر من روسیه کشور بسیار خوبی برای زندگی است.»
سردار آزمون درباره تفاوت زندگی در شهرهای کازان، روستوف و سنت پترزبورگ اینطور توضیح می‌دهد: «بیشتر مردم تاتارستان مسلمان و یک مقدار سردتر از مردمان روستوف و سنت پترزبورگ بودند. این در شخصیت و کاراکتر آن مردم است و چیز بدی نبود ولی ما چون خونگرم هستیم برایم آن شرایط سخت بود. مردم روستوف و سنت پترزبورگ شبیه مردم ایران، خونگرم و از همه مهم‌تر فوتبال‌دوست هستند.»
مهاجم ایرانی تیم زنیت در خصوص ویژگی‌های مردم روسیه گفت: «مردم روسیه مردمان خوبی هستند. اینجا زیاد آشنا ندارم ولی با هرکسی رفت و آمد کردم انسان‌های خوبی بودند. به نظرم روس‌ها آدم‌های رک و جدی هستند. خیلی چیزهای خوبی اینجا یاد گرفته‌ام ولی مهم‌ترین ویژگی آنها این است که رودربایستی ندارند و رک حرفشان را می‌زنند. این خیلی نکته مهمی بود که یاد گرفتم.»
 
 
لیگ دسته اول انگلیس
نیمکت‌نشینی دوباره قدوس در بازی برنتفورد
سامان قدوس در دیدار مقابل بریستول سیتی بار دیگر از روی نیمکت شاهد دیدار تیمش خواهد بود. در چارچوب رقابت‌های چمپیونشیب انگلیس، برنتفورد در هفته پایانی این رقابت به مصاف بریستول سیتی خواهد رفت.در این بازی سامان قدوس از روی نیمکت کار را دنبال خواهد کرد و دوباره مثل بازی‌های چند وقت اخیر روی نیمکت خواهد بود.برنتفورد در جدول لیگ دسته دوم انگلیس با 84 امتیاز در رده سوم قرار دارد و بریستول با 51 امتیاز در جایگاه نوزدهم جای گرفته است.

 


Page Generated in 0.0068 sec