printlogo


کد خبر: 228887تاریخ: 1400/2/16 00:00
آرسنال- ویارئال؛ ساعت 23:30
بازگشت خاطره انگیز امری

رؤیای قهرمانی اروپایی آرسنال هنوز زنده است و امشب باید از ویارئال اونای امری عبور کنند. میکل آرتتای تازه‌وارد در لیگ اروپا در برابر امری، متخصص این رقابت‌ها، در بازی رفت هیچ کاره بود و تیم اسپانیایی با توجه به سلطه‌اش بر بازی باید با نتیجه قاطعانه‌تری برنده می‌شد اما بعد از گل‌های مانو تریگرس و رائول آلبیول، پنالتی نیکلا پپه امید توپچی‌ها برای جبران باخت را حفظ کرده است.
آرسنال به سهمیه لیگ قهرمانان نمی‌رسد و حتی رده هفتم برایش دور از دسترس است. بنابراین تنها امیدش برای حضور در رقابت‌های اروپایی فصل بعد قهرمانی در لیگ اروپا است که امشب دو فینالیستش مشخص می‌شوند. فینال، پنجم خرداد در گدانسک لهستان برگزار می‌شود.آرسنال اما با 2 گل نیوکاسل را برده و بعد از سه بازی در رقابت‌های مختلف پیروز شده بنابراین روحیه خوبی برای این بازی دارد اما آمار خوبی در استادیوم امارات ندارد. تیم آرتتا بعد از برد برابر تاتنهام در 24 اسفند، در پنج بازی خانگی‌اش پیروزی نداشته. آرسنال از سال 2019 در بازی‌های رفت لیگ اروپا مقابل باته بوریسوف و رن شکست خورده اما در بازی برگشت جبران کرده. البته مغز متفکر آن بازگشت‌ها امشب روی نیمکت تیم حریف می‌نشیند که امیدوار است از برتری حداقلی خود دفاع کند.
ویارئال هم با تک گل یرمی، بال 18 ساله خود از سد ختافه گذشته و از سهمیه اروپایی فصل آینده مطمئن است اما مربی تیم می‌خواهد بازگشت خاطره‌انگیزی به امارات داشته باشد. این تیم در 9 بازی آخرش در لیگ اروپا برنده شده و در هفت تا از آنها حداقل دو گل زده.
کایران تیرنی و الکساندر لاکازت شرایط نامشخصی دارند و ممکن است این بازی را از دست بدهند. داوید لوییز مقابل نیوکاسل بیرون کشیده شد و احتمالاً جای خود را به راب هلدینگ می‌دهد. در غیاب دنی سبایوس محروم، محمد الننی در وسط زمین کنار توماس پارتی قرار می‌گیرد.
 
ترکیب احتمالی دو تیم
آرسنال: لنو؛ چمبرز، هلدینگ، گابریل، ژاکا؛ پارتی، الننی؛ ساکا، اسمیت رو، پپه؛ اوبامیانگ
ویارئال: رولی؛ گاسپار، آلبیول، تورس، پدراسا؛ چوکووئزه، پارخو، کوکلن، تریگرس؛ مورنو، باکا

Page Generated in 0.0064 sec