printlogo


کد خبر: 228867تاریخ: 1400/2/15 00:00
با تعویق دو روزه پرسپولیس راضی شد؟
عدالت فراموش شد، تأخیر در برگزاری دربی

پرسپولیسی‌ها حتی قبل از رفتن به هند و حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تاریخ برگزاری دربی که از سوی سازمان لیگ اعلام شده بود اعتراض داشتند و می‌گفتند تا تعداد بازی‌های ما با استقلال قبل از این مسابقه برابر نشود با این تیم بازی نمی‌کنیم. همان زمان مکاتباتی هم با سازمان لیگ در این خصوص صورت گرفت اما تا الان جوابی به آن مکاتبات داده نشده.
اعتراض پرسپولیسی‌ها با بازگشت از هند شدیدتر شد و مدیر تیم، سرمربی و مدیر به این مسأله اعتراض داشتند و تأکید می‌کردند که مثل دور رفت عدالت می‌خواهند اما سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات به خواسته پرسپولیسی‌ها جواب منفی داد. در نهایت فقط به خاطر تغییر برنامه‌های اردوی تیم ملی تاریخ دو بازی سرنوشت‌ساز بعدی پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال دو روز به تأخیر افتاد به گونه‌ای که یکشنبه و جمعه آینده ابتدا ال کلاسیکوی ایران در اصفهان و جمعه دربی سنتی پایتخت برگزار خواهد شد.
در عین حال استقلال هم در همان روزی که پرسپولیس مقابل سپاهان بازی خواهد کرد با ذوب‌آهن دیگر نماینده اصفهان بازی می‌کند و در نهایت با یک بازی کمتر به دربی خواهد آمد. این یعنی که در نهایت باز هم خواسته پرسپولیسی‌ها برای برقراری عدالت و بازی‌های برابر دو تیم رعایت نشد- و احتمالاً نخواهد شد – اما پرسپولیسی‌ها بعد از اعلام برنامه جدید لیگ سکوت کرده‌اند و ظاهراً همین که هر دو بازی مهم و سرنوشت سازشان دو روز عقب افتاده برایشان کفایت می‌کند!

Page Generated in 0.0046 sec