printlogo


کد خبر: 228865تاریخ: 1400/2/15 00:00
شجاع - پرسپولیس؛ سرنوشتی که به هم گره خورده!

 
ظاهراً سرنوشت شجاع خلیل‌زاده که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو بار با پیراهن الریان مقابل تیم سابقش به میدان رفت و البته تیمش 7 گل در این دو بازی خورد با پرسپولیس گره خورده است.
طی روزهای اخیر شایعاتی درباره بازگشت شجاع به پرسپولیس در فصل آینده و جانشینی محمدحسین کنعانی‌زادگان که احتمالاً به قطر خواهد رفت شنیده شده که پایه و اساس درستی ندارد و بیشتر شبیه خبرسازی است هر چند مسلماً شجاع بدش نمی‌آید بعد از ماجراهایی که با نوع جدایی‌اش ایجاد کرد محبوبیت از دست رفته‌اش نزد هواداران میلیونی پرسپولیس را تا حدودی بازگرداند.
با این حال داستان شجاع و پرسپولیس به این سادگی‌ها هم پیش نخواهد رفت چرا که مسأله شکایت و شکایت کشی در پیش است و این ماجرا می‌تواند روی بازگشت این مدافع به جمع سرخ‌ها تأثیر مستقیم بگذارد.
شجاع که از مهدی رسول‌پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس به خاطر توهین در آن ویدئوی معروف شکایت کرده بود با عذرخواهی رسول پناه رضایت داد. 
این مسأله همین دو سه روز قبل نهایی شد و این شکایت با رضایت شجاع فیصله پیدا کرد.
اما حالا و به تازگی پرونده شکایت پرسپولیس از شجاع به خاطر فسخ قراردادش باز شده آن هم بعد از حدود شش ماه و اندی از جدایی این بازیکن.
طی این چند ماه همیشه بحث این بود که چرا پرسپولیس به خاطر فسخ شجاع به فیفا شکیات نمی‌کند و شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون خودمان کاری پیش نخواهد برد.
با این حال چهار روز قبل معاون حقوقی جدید باشگاه با ذکر جزئیاتی مفصل از نحوه جدایی شجاع و اینکه باشگاه بر چه اساسی شکایتش را تنظیم کرده از آماده شدن شکایتنامه باشگاه علیه خلیل‌زاده و طرح آن به اتاق حل اختلاف فیفا خبر داد. البته وکیل شجاع تأکید دارد که فسخ شجاع قانونی بوده و این بازیکن هیچ تخلفی نکرده است.
جالب اینجاست که طبق دستور سمیعی این شکایت در حین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به خاطر برهم خوردن شرایط روانی شجاع مطرح نشده بود.

Page Generated in 0.0046 sec