printlogo


کد خبر: 228864تاریخ: 1400/2/15 00:00
خبر

یک روز استراحت
بعد از انجام دو جلسه تمرینی در کمپ تیم‌های ملی و بعد از پایان قرنطینه، کادر فنی دیروز را به بازیکنان استراحت دادند تا همه کنار خانواده‌های‌شان باشند. تمرینات پرسپولیس از عصر امروز برای بازی با سپاهان استارت می‌خورد. بازی با سپاهان ساعت 20:25 دقیقه یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد و بدین ترتیب پرسپولیس احتمالاً بعد از سه روز تمرین جمعه شب به اصفهان خواهد رفت.
 
نگران احمد نور
مصدومیت سه هافبک میانی پرسپولیس که مقابل الریان هم بازی نکردند نگرانی‌هایی بعد از بازگشت تیم از هند ایجاد کرده بود اما میلاد سرلک در تمرین عصر دوشنبه شرکت کرد تا مشخص شود مصدومیتش برطرف شده. حالا شرایط کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی مبهم است که از بین این دو نفر مصدومیت نوراللهی جدی‌تر به نظر می‌رسد. کادرپزکشی پرسپولیس هم طی دو سه روز گذشته هیچ خبری از آخرین وضعیت این بازیکنان نداده و باید دید بعد از تمرین عصر امروز بالاخره خبری درباره احتمال آمادگی نوراللهی و کمال برای بازی با سپاهان خواهند داد یا خیر.
 
آقایی امروز در تمرین
سعید آقایی که پای پرواز به هند به خطر ابتلا به ویروس کرونا از سفر وهمراهی تیمش باز ماند حالا و بعد از پایان دوران قرنطینه و بهبودی کامل قرار است از امروز در تمرین پرسپولیس شرکت کند. آقایی که نزدیک به چهار هفته از تیمش دور بوده امروز بالاخره فرصت این را خواهد داشت تا به تمرینات برگردد اما اینکه مقابل سپاهان به میدان برود یا خیر مشخص نیست. گفتنی است او دیدار رفت با تیم سابقش سپاهان را هم به خاطر محرومیت از دست داده بود.
 
عنوان تازه برای دو ستاره
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، به برخی از آمار و ارقام ثبت شده در مسابقات اشاره کرد که در آیتم ثبت بیشترین موقعیت مهدی ترابی با خلق 20 موقعیت نفر اول است و امید عالیشاه که همراه با خلیل ابراهیم از الوحده 16 موقعیت ایجاد کرده نفر چهارم. همچنین در آیتم بیشترین دریبل موفق نیز امید عالیشاه بهترین بازیکن ایرانی این آیتم و نفر سوم جدول است آن هم با 14 دریبل موفق البته به صورت مشترک با کاریو ستاره الهلال.

Page Generated in 0.0059 sec