printlogo


کد خبر: 228862تاریخ: 1400/2/15 00:00
قرنطینه داخلی پرسپولیس فقط دو روز بود
فدراسیون تمرین مخفیانه را لو داد!

پرسپولیس بالاخره از قرنطینه بیرون آمد تا بازیکنان و مربیان بعد از حدود 25 روز دوری از خانواده عصر دوشنبه و بعد از رهایی از دوران محدودیت به دیدار اعضای خانواده خود بروند و برای ادامه مسابقات لیگ جان تازه‌ای بگیرند. این اتفاق مصادف شد با اعلام رسمی تعویق دو روزه بازی با سپاهان تا کادر فنی با خیال راحت‌تر برای تمرینات قبل از این مسابقه فینال گونه برنامه‌ریزی کند.
قرنطینه پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که بازیکنان و اعضای تیم که در هتل آکادمی و کمپ تیم‌های ملی اسکان داده شد بودند نسبت به بی‌برنامگی و اینکه قرنطینه آنها بیشتر حالت نمایش داشته شاکی و معترض بودند. در عین حال پیدا شدن دو مورد مبتلا به ویروس هندی از سوی تبعه‌های این کشور در قزوین این مسأله را بیشتر عینیت بخشید تا پرسپولیسی‌ها دوباره معترض شوند که چرا بعد از 7 بار دادن تست کرونا و اطمینان‌شان از پاکی باید به قرطنیه بروند.
با این حال عصر دوشنبه وقتی قرنطینه تمام شد سیامک نعمتی در توئیتی نوشت: «آزادیمون مبارک... ان‌شاءالله قسمت همه» تا ضمن شوخی با هواداران، کنایه‌ای هم به قرنطینه شدن‌شان که حکم اسارت در چند کیلومتری خانه‌های‌شان داشته، بزند.
پرسپولیس عصر دوشنبه تمرین کامل و پرفشاری در کمپ تیم‌های ملی برگزار کرد که تصاویر و گزارش این تمرین در رسانه رسمی باشگاه منتشر شد اما این وسط یک موضوع تا حدودی مغفول ماند و البته تا حدودی باعث اختلاف فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس شد.
پرسپولیسی‌ها بعد از بازگشت از هند روز جمعه تست اول‌شان را دادند که عصر شنبه جواب این تست‌ها را گرفتند. همچنین سرخ‌ها صبح روز دوشنبه تست دادند که این بار جواب تست‌ها خیلی زود در فاصله چهار پنج ساعت برایشان آمد و عصر همان روز بعد از مشخص شدن منفی بودن همه تست‌ها ساعت 18 روز دوشنبه در کمپ تمرین کردند.
تا اینجای کار مشکلی وجود ندارد اما جالب اینجاست که ساعت 10 دقیقه بامداد دوشنبه سایت رسمی فدراسیون فوتبال خبر تمرین پرسپولیس در عصر یکشنبه را منتشر کرد؛ خبری که فدراسیون منتشرش کرد تا بگوید پرسپولیسی‌ها با وجود گلایه‌ها و غر زدن‌های‌شان به خاطر قرنطینه تمرین کرده‌اند ضمن اینکه مشخص می‌کرد پرسپولیسی‌ها قبل از اینکه تست دوم را داده باشند یک جلسه تمرین کرده‌اند!
در این خبر که فدراسیون حسابی آب و تابش داده بود آمده: «بر اساس برنامه اعلامی و هماهنگی‌های لازم، برخلاف ادعاهای مطرح شده، تیم فوتبال پرسپولیس عصر یکشنبه ١٢ اردیبهشت از ساعت ١٨ تمرین خود را در زمین خط کشی شده شماره ٢ کمپ تیم‌های ملی برگزار کرد.
همچنین با همکاری مسئولان مرکز ملی فوتبال حوضچه آب گرم و سرد در اختیار عوامل تیم قرار گرفت و حتی فرصت استفاده از مرکز پک هم به اعضا داده شد.
از طرفی عوامل تیم درخواست کوتاهی چمن زمین شماره ٢ را هم به مسئولان کمپ ارائه دادند و هماهنگی برای انجام این کار هم صورت گرفت.
درخواست دیگر نیز تعبیه دروازه‌های کوچک در زمین تمرین بود که این امکانات هم تدارک دیده شد.»
در پایان خبر همچنین آمده بود پرسپولیسی‌ها برای تمرین عصر دوشنبه در کمپ هم با مدیران فدراسیون هماهنگ کرده‌اند ضمن اینکه باز هم می‌توانند از امکانات پک استفاده کنند.
این خبر در حالی در سایت فدراسیون بازتاب داده شده بود که رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس هیچ خبری از انجام تمرین در روز یکشنبه نداد. در عین حال برخی کانال‌های هواداری اعلام کردند برخلاف آنچه فدراسیون گفته امکانات عجیب و غریبی به پرسپولیس برای تمرین داده نشده و حتی چمن زمین کمپ هم بلند بوده است!
در نهایت اینکه پرسپولیس به هر شکل عصر یکشنبه و دوشنبه دو جلسه در کمپ تمرین کرده تا تنها دو روز بدون تمرین را پشت سر گذاشته باشد. در واقع هر چند اعضای تیم چهار روز در قرنطینه ماندند و دیرتر به دیدار خانواده‌های‌شان رفتند اما در این چهار روز، دو روز تمرین کردند و از حیث فنی ضرر نکردند.

Page Generated in 0.0055 sec