printlogo


کد خبر: 228850تاریخ: 1400/2/15 00:00
سوژه

برای انتخاب کشتی‌گیر 65کیلو در المپیک
یزدانی و قیاسی رقابت می‌کنند
رقابت انتخابی درون‌اردویی در وزن ۶۵کیلوگرم کشتی آزاد میان امیرمحمد یزدانی و مرتضی قیاسی برگزار می‌شود.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تاریخ و شرایط برگزاری مسابقات انتخابی وزن ۶۵کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو را به شرح زیر اعلام کرد:
کشتی‌گیران: امیرمحمد یزدانی، مرتضی قیاسی
تاریخ برگزاری مسابقه: جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰
وزن‌کشی ساعت ۸ صبح، مسابقه ساعت ۱۱ صبح (بر اساس قانون اتحادیه جهانی کشتی)
شرایط برگزاری: این رقابت به‌صورت تک‌کشتی و با دوکیلوگرم ارفاق وزن برگزار خواهد شد. (در صورت بروز اتفاق، حوادث و یا مشکل داوری با تصمیم کادر فنی امکان برگزاری مجدد مسابقه وجود دارد.)
با توجه به حساسیت این مسابقه، کشتی‌گیران نسبت به معرفی مربی مربوطه به‌صورت کتبی اقدام کنند. در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان، یزدانی به عنوان قهرمانی وزن ۶۵کیلوگرم رسید و قیاسی نایب‌قهرمان شد.
 
 
ممنوعیت فعالیت باشگاه‌ها در 337 شهر
استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی که سالن‌ها را هم شامل می‌شود، در ۳۳۷ شهر کشور مجوز فعالیت ندارند. طبق جدول جدید گروه‌های شغلی که از ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۰ ابلاغ شده است، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته در رشته‌های مختلف در فهرست مشاغل گروه یک اعلام شده است تا اینگونه مجوز فعالیت آنها در تمامی شهرستان‌ها حتی در شرایط قرمز صادر شود.
همچنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.
از امروز تعداد شهرستان‌های قرمز به ۱۰۲ شهرستان کاهش یافته و علاوه‌ بر آن ۲۳۵ شهرستان نارنجی و ۱۱۱ شهرستان زرد هستند، همچنین با افزایش مبتلایان در استان سیستان‌و‌بلوچستان، تعداد شهرستان‌های آبی به صفر رسید.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، شهرستان‌های دهاقان (اصفهان)، بوشهر، تنگستان و جم (بوشهر)، نهبندان (خراسان‌جنوبی)، ایذه و باغ‌ملک (خوزستان)، طارم و ماه‌نشان (زنجان)، خاش، زابل، زاهدان و نیک‌شهر (سیستان‌و‌بلوچستان)، خرامه، خرم‌بید، سپیدان، قیر و کارزین و مرودشت (فارس)، دهگلان و سقز (کردستان)، رودبار جنوب و عنبرآباد (کرمان)، روانسر (کرمانشاه)، باشت (کهگیلویه‌وبویراحمد)، کردکوی و کلاله (گلستان) و بستک، جاسک و میناب (هرمزگان) از امروز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

 


Page Generated in 0.0057 sec