printlogo


کد خبر: 228820تاریخ: 1400/2/15 00:00
خبر

واکنش سازمان لیگ به جعل تست کرونا 
در فوتسال زنان
 مسئول مسابقات زنان سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد هر ۴ تیم حاضر در هفته اول دور نهایی لیگ برتر تست کرونا داده و بازی‌ها در صحت کامل از لحاظ سلامتی برگزار شد. اما اعلام تخلف یک تیم لیگ برتری فوتسال زنان در ارائه تست کرونا باعث واکنش شیرین نصیری، مسئول کمیته مسابقات زنان شد: «هر ۴ تیم، یک روز قبل از شروع مسابقات هفته اول دور نهایی لیگ برتر فوتسال زنان تست کرونا داده و رقابت‌ها در صحت کامل از لحاظ سلامتی و انجام تست کرونا برگزار شد.» نصیری درباره اینکه یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان با استفاده از فتوشاپ در جواب تست آخر بازیکنان خود دست برده و با به روز کردن تاریخ، جواب تست کرونا را برای سازمان لیگ ارسال کرده و در زمین مسابقه حاضر شده بودند، توضیح می‌دهد: «یکی از تیم‌ها، ۴ یا ۵ روز قبل از شروع مسابقه، جواب تست‌های کرونای خود را ارسال کرد که مغایرتی در تست‌ها وجود داشت و از آن تیم خواستیم مجدداً تست دهند تا اجازه بازی برایشان صادر شود که تیم مورد نظر هم اقدام به انجام تست دوباره کرد و هر دو بازی در هفته اول دور نهایی لیگ برتر فوتسال زنان برگزار شد. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است و پس از تکمیل مدارک، مواردی که مغایرت دارد را به مراجع ذیصلاح ارسال خواهیم کرد.»
 
 
اولین تمرین سایپا زیر نظر کمالوند
سایپا نخستین تمرین خود را زیر نظر فراز کمالوند، سرمربی جدیدش برگزار کرد. در این جلسه تمرینی که از ساعت ۱۷ در زمین شماره دو مجموعه ورزشی کارگران برگزار شد، فراز کمالوند برای اولین بار در تمرین سایپا شرکت کرده و نکات مدنظر را به شاگردان جدید خود انتقال داد. به جز کمالوند، مربی جدیدی دیروز در تمرین نارنجی‌پوشان شرکت نکرد و محسن بیاتی‌نیا به عنوان دستیار اول او به همراه مربیانی که در زمان سرمربیگری موقت بیاتی‌نیا در تمرینات سایپا حاضر می‌شدند، در کنار سرمربی جدید این تیم بازیکنان را تمرین دادند. سایپا شنبه در هفته بیست و دوم لیگ برتر میهمان ماشین‌سازی در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز است‌.
 
 
کرمان میزبان فینال جام حذفی فوتبال
هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، استان کرمان را به عنوان میزبان مسابقات فینال جام حذفی انتخاب کرد. در جلسه هیأت رئیسه پس از بررسی شرایط استان‌های مختلف، کرمان به عنوان میزبان فینال جام حذفی فوتبال انتخاب شد. البته با توجه به نتایج تیم گل‌گهر سیرجان در جام حذفی، از بین شهرهای کرمان یا سیرجان در نهایت یک شهر میزبان فینال مسابقات حذفی می‌شود. با نظر هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هم مقرر شد برگزاری مسابقات چهارجانبه شهید سلیمانی هم به میزبانی کرمان در تقویم مسابقات سازمان لیگ گنجانده شود.
 
پاداش نجومی رقیب تراکتور برای بازیکنان
باشگاه النصر عربستان بعد از صعود این تیم به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا 2021 پاداشی را برای بازیکنانش در نظر گرفته بود. طبق گزارش‌های رسیده از رسانه‌های سعودی، باشگاه متمول ریاض پاداش 100 هزار ریالی (تقریباً 670 میلیون تومان) به هر کدام از بازیکنانش به دلیل صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت کرد.
النصر در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا رقیب تراکتور شد.
 
 
 منصوریان با شهردار اراک دیدار کرد
مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم آلومینیوم اراک با شهردار این شهر دیدار کردند. ظهر دوشنبه (13 اردیبهشت) سعید عباسی مدیرعامل، سعید یحیایی عضو هیأت مدیره باشگاه و علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با حضور در دفتر سعید بیاتیان، شهردار کلانشهر اراک، با او دیدار و گفت‌وگو کردند. آلومینیوم در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر فوتبال ایستاده است و روز شنبه هفته آینده، در چارچوب هفته بیست‌ و دوم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان خواهد بود.
  
نساجی با 5 غایب مقابل مس
نساجی در هفته بیست‌ و دوم مسابقات لیگ برتر در حالی مقابل مس قرار خواهد گرفت که 5 بازیکن این تیم نمی‌توانند در این مسابقه به میدان بروند. حسن نجفی و ایوب کلانتری، مدافع و هافبک نساجی در این بازی محروم هستند و قادر به همراهی این تیم نخواهند بود. سعید جلالی‌راد دروازه‌بان نساجی هم از ناحیه زانو مصدوم شده و این بازی را از دست خواهد داد. این در حالی است که کریم اسلامی هم مصدوم شده و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. مجتبی بیژن، مدافع نساجی هم در این بازی غایب خواهد بود و تا پایان فصل نیز غایب خواهد بود. علی آل‌کثیر، مهاجم نساجی هم از ناحیه مچ پا مصدوم شده و برای این بازی وضعیت مبهمی دارد.
 

Page Generated in 0.0061 sec