printlogo


کد خبر: 228815تاریخ: 1400/2/15 00:00
مصاحبه

آذری: هیچ کس برای بازنده دست نمی‌زند
 سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از اینکه بازیکنان تیمش علیه وزیر ورزش استوری گذاشته بودند، شاکی است و این مسألــه را پایین آوردن شأن خودشان می‌داند. آذری درباره ناراحتی اعضای فولاد از وزیر ورزش و جوانان و انتشار پستی مشترک مبنی بر تشکر نکردن وی از این تیم برخلاف سایر تیم‌های کشورمان می‌گوید: «این کار بازیکنان غیرهماهنگ بود و نظر شخصی خودشان را گفتند. با باشگاه هماهنگ نشده بود و در جریان نبودم. اگر کاری با هماهنگی خودم باشد مسئولیتش را کامل می‌پذیرم. این اتفاق خودجوش از سوی بچه‌ها بود و بدون اطلاع کادر مدیریتی باشگاه صورت گرفت. شب گذشته هم با مدیر رسانه تیم صحبت کرده و توضیح خواستم. اگر بخواهیم منصفانه به قضیه نگاه کنیم هیچ‌کس برای تیم بازنده دست نمی‌زند. اینکه در وزارت ورزش چه اتفاقی می‌افتد و به چه کسی تبریک می‌گویند در حوزه اختیارات من نیست که بخواهم اظهارنظر کنم. هیچ‌وقت شخصاً از کسی گلایه نکردم و این اتفاق هم خودجوش بود. به نظر من بچه‌های فولاد برای ابراز ناراحتی خود مقداری عجله کردند. باز هم می‌گویم کسی برای بازنده دست نمی‌زند اما هواداران از عملکرد نسبی فولاد راضی بودند. بچه‌های ما با عجله کردن در انتشار استوری شأن خود را پایین آوردند.»
 
 
سالاری: کمالوند تجربه‌اش را به سایپا آورده
 بهمن سالاری، مهاجم ماشین‌سازی تبریز که به کرونا مبتلا شده بود، بعد از منفی شدن تست به تمرینات برگشت: «بعد از اینکه تست من مثبت شد حدود 10 روز در قرنطینه بودم و استراحت کردم. بعد از آن تست دادم که منفی شد و به تمرینات برگشتم. خدا را شکر به خیر گذشت و الان خوبم. 5، 6 روزی است که به تمرین اضافه شده‌ام. شرایط بدنی من هم خوب است و مشکلی ندارم.» سالاری در مورد بازی مقابل سایپا در هفته بیست و دوم لیگ برتر توضیح می‌دهد:‌ «بازی حساس و 6 امتیازی پیش رو داریم. این بازی هم برای ما و هم برای آنها اهمیت زیادی دارد. هم‌قسم شده‌ایم مقابل سایپا برنده شویم. » مهاجم ماشین‌سازی در مورد جدایی فراز کمالوند از استقلال و حضورش روی نیمکت سایپا می‌گوید: «کمالوند مربی بزرگ و با تجربه‌ای است. او در تیم‌های بزرگ کار کرده و الان از استقلال آمده، کمالوند به فرهاد مجیدی کمک کرد و استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه گرفت. حالا تجربه‌اش را به سایپا آورده و مطمئناً با سرمربیگری او بازی سختی را پیش‌ رو داریم.»
 
 
فاضلی: هیچ تیمی اندازه پدیده تغییرات نداشته
وحید فاضلی، مربی پدیده مشهد معتقد است هیچ تیمی در نیم فصل به اندازه پدیده تغییرات نداشته: «هیچ تیمی اندازه پدیده در نیم‌فصل دوم تغییر نداشته است. به‌عنوان مثال ما بازیکنی را بازی می‌دهیم که از نود ارومیه به تیم اضافه شده است. در ضمن باشگاه ما تغییرات مدیریتی هم داشته است. با این حال در شش بازی شکست نخورده‌ایم. این درست است که تعداد زیادی از این بازی‌ها مساوی شده، ولی تساوی بهتر از شکست است. در بین این بازی‌ها با تیم پرقدرتی مثل پرسپولیس روبه‌رو شدیم یا با صنعت‌نفت در آبادان مساوی کردیم. ما می‌توانستیم ذوب‌آهن را هم شکست بدهیم. با این حال هدف‌مان این است که در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم و در جدول هم خودمان را بالا بکشیم.»
 
 
بلبلی: امیدوارم روزی ملی‌پوش شوم
محمد بلبلی، مهاجم نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش اصلاً به سقوط فکر نمی‌کند: «در حال حاضر تیم ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کند و در بازی‌های پیش رو به دنبال کسب امتیازات هستیم. بدون شک تمام بازیکنان همدل شده‌اند تا بهترین بازی خودشان را ارائه بدهند. من هم در کنار بقیه بازیکنان تیم با تمام وجودم تمرین و تلاش می‌کنم تا طبق نظر کادرفنی بهترین نتایج را کسب کنیم.» بلبلی در مورد اظهار نظر محمود فکری مبنی بر دعوت بازیکنان تیمش به تیم ملی فوتبال می‌گوید: «قطعاً هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود. شاید در فوتبال ایران بازیکنان تیم‌های پرطرفدار بیشتر مورد توجه باشند و تیم‌هایی مانند نفت، نساجی، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک کمتر مورد توجه باشند. با این وجود خواسته سرمربی نفت این است که زحمات بازیکنان جوان نفت دیده شود. امیدوارم اسکوچیچ سرمربی تیم ملی زحمات بازیکنان جوان تیم ما را ببیند تا در ادامه کار با انگیزه بیشتری ظاهر شوند. در مورد دعوت به تیم ملی امیدوارم که شاید روزی دعوت شوم.»

 


Page Generated in 0.0053 sec