printlogo


کد خبر: 224577تاریخ: 1399/11/26 00:00
نامزد جایزه باارزش‌ترین بازیکن NBA
استیفن کری: حرفم را در زمین می‌زنم

استیفن کری می‌گوید یکی از بهترین مقاطع دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند و حالا که بحث رسیدن جایزه باارزش‌ترین بازیکن فصل(MVP) به او مطرح شده، می‌خواهد در عمل همه چیز را ثابت کند نه با حرف.
گلدن استیت وریرز با پیروزی 105-111 برابر اورلاندو مجیک به آمار 14 برد و 12 باخت رسید در دیداری که کری 10 پرتاب سه امتیازی موفق و در مجموع 40 امتیاز داشت. او همچنین 8 ریباند، پنج پاس منجر به کسب امتیاز و چهار توپ‌ربایی به ثبت رساند.
او حالا 13 بازی متوالی است که حداقل چهار پرتاب سه امتیازی دارد ضمن اینکه برای هفدهمین بار در پرتاب از بیرون محوطه، دو رقمی می‌شود، هیچ بازیکنی در تاریخ NBA بیشتر از پنج بار چنین آماری به دست نیاورده.
کری اعتراف کرد وضعیت وریرز در جدول می‌تواند روی شانس او برای گرفتن جایزه MVP تأثیر بگذارد اما او می‌خواهد روی استمرار روند عالی‌اش تمرکز کند: «در این دو سال همواره بحثش مطرح بوده و این واقعاً افتخار بزرگی است. حالا کار من این است که خودم را در زمین مسابقه نشان دهم، این شرایط را حفظ کنم و به تیم کمک کنم که خودش را بالا بکشد، باید برای رسیدن به این جایزه، تیم رتبه خوبی داشته باشد. البته تلاش می‌کنم تمرکزم را با چنین چیزهایی به هم نزنم، اگر کارم را درست انجام دهم، من هم در پایان فصل جزو مدعی‌ها خواهم بود.»
استیو کر مربی وریرز هم در پاسخ به این سؤال که آیا کری هم می‌تواند جزو نامزدهای MVP باشد، گفت: «چطور نباشد؟ او از یک دنیای دیگر آمده. همین بازی آخر را ببینید، این آمار دیوانه‌کننده برای او تا حدی عادی شده است، کسی کمتر از آن را از او نمی‌پذیرد.»
 کری که دو بار جایزه MVP را برده، در چهار بازی پیاپی حداقل 30 امتیاز گرفته و اگر در بازی بامداد یکشنبه مقابل بروکلین نتس این روند را ادامه دهد، با رکورد خودش برابر می‌شود.
 

Page Generated in 0.0056 sec